Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

Lothar.
Oczki otwarte? :) A umysły?

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

Lothar.
Coś czuję że którąś z Pań podkusiło mycie okien :) Przyznać się  bo się chmurzy >;PP

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

Lothar.
Wyszło mi dziś we wróżbie, hmm "nieudane życie uczuciowe" >;)) To lepiej się schować i przeczekać

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

michalina
Wojtek no cały dzień na nogach jestem,biegam od rana,późnym popołudniem nad wodą byłam,dopiero teraz dosłownie  chwila relaksu;))

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Lothar napisał/a
Wyszło mi dziś we wróżbie, hmm "nieudane życie uczuciowe" >;)) To lepiej się schować i przeczekać

Uczucia masz w sobie ,nie mogą być nie udane.Może za dużo wirujesz w tym lesie?

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

michalina
Kawusia napisał/a
michalina napisał/a
Wojtek no cały dzień na nogach jestem,biegam od rana,późnym popołudniem nad wodą byłam,dopiero teraz dosłownie  chwila relaksu;))
Michalinko jesteś niesamowita,mało komu by się chciało ,tak jak tobie.No ale dzięki temu jesteś taka piękna i zadbana.
He,he,Kawusiu,tez jesteś piękna i zadbana a przecież nie siedzisz nad woda w kazdej wolnej chwili;)))
Kawusiu to była czysta przyjemność,tak się dziś nalatałam i nagotowałam,że wystrzeliłam z domu tylko się za mną kurzyło
Ps.po przyjściu znad wody użyłam tego mydełka od Ciebie:))
Dziś pierwszy dzień aż do pełni:))

[...]

No i super ,zobaczysz efekty ,tylko zrób jeszcze ,to o czym mówiłyśmy.A wiesz ja też dziś gotowałam ,a nawet upiekłam dwie drożdżówki z rabarbarem ,zdmuchli za jednym zamachem.
O to też się napracowałaś:))
Nie dziwota,że pochłonęli drożdżówki,na pewno były pyszne:))
Kawusiu śnięta jestem,dobrej nocy życzę Tobie i wszystkim:))

> [...]

Uczucia masz w sobie ,nie mogą być nie udane.Może za dużo wirujesz w tym lesie?
Tyle się "na wirowałem" Kawusiu że aż padłem >;PP Chyba się robię stary, bo wracam z pracy strasznie zmęczony. A w takich warunkach to trudno o udane życie uczuciowe >;PP Trzeba by zjeść jakiś obiad ale już pora nie ta i tylko się czegoś napije, poczytam i spać jutro będę "żył" :) Trochę wam zazdroszczę Dziewczyny bo tyram tyram i niewiele z tego wynika, no może poza kasą >;P

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

Zaraz pewnie będę spać:)

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

Lothar.
Niezłe życie uczuciowe >;PPP Śpij, miła spij, słodkie oczka zmróź >;PPPP Oj rozbudziłem się z wrażenia :))

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

Jak mi tak będziesz słodko śpiewał, to potem sny będę miała...magiczne;)))

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

Lothar.
Trzymam za... słowo >;PPP Jak wystawisz nóżkę z pod kołderki to..... połaskoczę >;))))))) Tylko się nie bój >;)

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

O jeny! A ja cały czas wystawiam stopy, by je schłodzić;)))

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

Lothar.
Tak bez zgody to..... molestowanie >;PPPPPP

Oj, tylko żeby nie było, że to...treści dla dorosłych, jak by co, to kasuj >;)))) Zresztą za 5 minut to sam skasuje >;))

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

To wyciągnij piórko ze skrzydła, to nie będzie molestowania;))
Zasypiam...
Słodkich senków Chłopaku:)

Re: Śpicie Duszki? >;))) A życie mija, wstawać >;PP

Lothar.
Staram się być subtelny >;)) Miłych snów Serenko :)
12