Zima 23

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. U mnie było dzisiaj pochmurnie, wiał słaby wiatr. Temp...+10 stopni.

Re: Zima 23

Imli-li ☼
cześć Kotku no i u mnie tak samo  zachmurzenie przygnębia  mnie zawsze  no i  wreszcie po świętach  nudne dni  minęły  Buziak

Re: Zima 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
cześć Kotku no i u mnie tak samo  zachmurzenie przygnębia  mnie zawsze  no i  wreszcie po świętach  nudne dni  minęły  Buziak
Myślisz że jutro będzie ciekawiej? Przecież Twoje media i tak o wszystkim nie donoszą Żeby wyrobić sobie jakieś zdanie, trzeba oglądać obie strony. Dużo Polaków tak robiło. A teraz drugiej strony już nie ma No i została tylko jedna strona nawet USA już to się nie podoba...Buziak.

Re: Zima 23

Imli-li ☼
oj Kotku jak to nie ma?  są te pasożyty na stacji republika i trwam  to raczej Ty mało wiesz  na mojej stacji wszystko mówią i pokazują  rozrabiają pisiory jak pijane zające   Buziak

Re: Zima 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
oj Kotku jak to nie ma?  są te pasożyty na stacji republika i trwam  to raczej Ty mało wiesz  na mojej stacji wszystko mówią i pokazują  rozrabiają pisiory jak pijane zające   Buziak
To ja też jestem tym pasożytem Kotuś? Hehehe. Bo ja też oglądam Republikę Tak, wiem że mówią na Twojej stacji wszystko, ale jak mówią. Mówią np. Posłowie pis okupują pomieszczenia tvp. A prawda jest taka, że poseł ma prawo do interwencji poselskiej. I nie "okupuje", tylko interweniuje. No...To taka mała różnica...Buziak.

Re: Zima 23

Imli-li ☼
 Ty nie siedzisz tam w studiu i go nie okupujesz Kotku  dziwne że pisiory zapomnieli jak w 215   zajęli bezprawnie tvp  i wszystkich pracowników wywalili a wsadzili swoich  pisiorskich  funkcjonariuszy  a interwencje ich poselskie to tylko pretekst  wykorzystują  go bo mogą  ale że pisiorów wciąż beonisz to fakt wkurzasz mnie  bo chyba już lubisz  Buziak

Re: Zima 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Dlatego pis ustanowił krajową radę radiofonii i telewizji, żeby te przejścia następowały łagodniej. Mają kadencję potwierdzoną ustawą. Przecież obecna władza tak samo może zrobić. Ustanowić ustawę. Bo uchwała, to nie ustawa...Buziak.

Re: Zima 23

Imli-li ☼
powoli i obecna władza sobie poradzi  najgorszy złośliwiec to duda  pisiorska onuca  Buziak

Re: Zima 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
powoli i obecna władza sobie poradzi  najgorszy złośliwiec to duda  pisiorska onuca  Buziak
No ale zaczęli od...Łamania prawa Dlaczego Duda miał coś zatwierdzić, co zostało przejęte bezprawnie? To tak jakby przypieczętował łamanie prawa...Buziak.

Re: Zima 23

Imli-li ☼
on był pierwszym łamaczem konstytucji  daj spokój  to tylko taka zagrywka  każdy kto może robi go w jajo  Buziak

Re: Zima 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
on był pierwszym łamaczem konstytucji  daj spokój  to tylko taka zagrywka  każdy kto może robi go w jajo  Buziak
A gdzie on złamał Konstytucję Kotuś? Powinnaś być mu wdzięczna, bo żeby nie on, to już dawno by tego Twojego tefałenu nie było. To on odrzucił ustawę LexTVN... A nie musiał...Mógł przyjąć...Buziak.

Re: Zima 23

Imli-li ☼
Kotku ja jestem za tym aby go pogonili  aby nie dotrwał do końca kadencji   nie zapisałam sobie aby Ci powiedzieć jak złamał  konstytucję  i zapomniałam  a tvn  to się wystraszył Amerykańców  a nie z własnej woli  Buziak

Re: Zima 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
No wiem, że się wystraszył Amerykańców i to był jego błąd. Bo stacja tefałen, pracuje nie dla Amerykańców...Tylko dla Niemców Popiera wyjście NATO z Europy i po prostu wypchnięcie USA z Europy. Ale dla Discovery liczą się tylko wpływy z reklam i oglądalności...Buziak.

Re: Zima 23

Imli-li ☼
najfajniejsze było to że największy karzeł  był zniesmaczony wręcz wściekły  że nie po jego myśli poszło a dla mnie ważne że jeszcze wiele prawd  wyjdzie na jaw  Buziak

Re: Zima 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
najfajniejsze było to że największy karzeł  był zniesmaczony wręcz wściekły  że nie po jego myśli poszło a dla mnie ważne że jeszcze wiele prawd  wyjdzie na jaw  Buziak
No zanim coś te komisje śledcze wykażą, to jutro wpłynie do prokuratury sprawa Sienkiewicza Bo tam jest wiele do wyjaśnienia. Był jednocześnie w Sejmie i u notariusza. a onet nawet napisał że akty notarialne związane z przepisami tvp zostały podpisane przed uchwaleniem uchwały o mediach oczywiście z inną datą...Przejdziemy się Kotuś na jednego? Hm?...Buziak.

Re: Zima 23

Imli-li ☼
czekam na bieg zdarzeń  Kotku  mogliby rozwinąć przemysł kajdankowy  zakład produkcji  poszłyby w mig będzie się działo  chodźmy Kochanie  Buziak

Re: Zima 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
czekam na bieg zdarzeń  Kotku  mogliby rozwinąć przemysł kajdankowy  zakład produkcji  poszłyby w mig będzie się działo  chodźmy Kochanie  Buziak
 Kajdanek im starczy Kotuś No wiem że będzie się działo...Idziemy Kochanie...Buziak.

Re: Zima 23

Amigoland
Hm. Czas spać Kotuś...Dobranoc Kochanie...Spokojnej nocy...Buziak.

Re: Zima 23

Imli-li ☼
Dobranoc Serce Moje do jutra słodkich snów  Buziak pa

Re: Zima 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Dobranoc Serce Moje do jutra słodkich snów  Buziak pa
Pa. Kochanie...Do jutra...Buziak.
1234 ... 87