Zaćmienie słońca na żywo

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Lothar.
U nas się chmurzy i spać się chce, taka pogoda trochę barowa >;P

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Biegnij Lola biegnij
Ja musze jeszcze wieczorem po Antka jechać, bo nie miał treningu dzisiaj, więc go na matme do jego siostry zawiozłam he he niech nie traci czasu na głupoty he he. A tu se bede paczeć, transmisja na żywo z Texasu chyba, ale zaćmienie ma sie zacząc około 20:00 naszego czasu

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Lothar.
To za 52 minuty >;)

Re: Zaćmienie słońca na żywo

michalina
Wyjde do ogrodu jak się ściemni i sprawdzę,czy nadal zobaczę "tańczące gwiazdy";))

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Wyjde do ogrodu jak się ściemni i sprawdzę,czy nadal zobaczę "tańczące gwiazdy";))

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Biegnij Lola biegnij
Już widać! jak komus film sie zatrzymał to trzeba odświżyć.

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Biegnij Lola biegnij
Jest całkowite w Meksyku! Teraz będzie szło na północ az do Canady

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Biegnij Lola biegnij
Noc

Re: Zaćmienie słońca na żywo

michalina
Chyba cos mi się z głową robi bo widzę!Widzę na własne oczy,że one się ruszaja ,bujają,przyspieszaja w przód i cofaja i robia kółka!
Proszę by ktos z was dziś czy jutro wyszedł na balkon czy przed dom i popatrzył ,tak kilkanaście sekund na jakąś gwiazdę i zobaczył,czy robi "fikołki" czy stoi w miejscu;))
Może to złudzenie optyczne?;))

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Teraz jest zaćmienie w Cleveland. Moje dzieciaki w to zaćmienie dostały niespodzianki. Córka dostała awans i podwyzkę, a chłopaki dostali powołania do kadry Polski, jeden do seniorskiej (dzisiaj Grbicz dzwonił), a drugi do gówniakowej he he, jedzie w przyszłym tygodniu na dwa dni, potem w maju na dwa dni i w czerwcu na obóz sportowy.

[...]

Super!

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Biegnij Lola biegnij
Oakzuje się, że moje dziecko ma kolejne zainteresowanie. Ziołolecznictwo. Wczoraj naciął pokrzyw i suszy, przekłada z boku na bok, wynosi na słońce, wiczorem chowa he he. A dzisiaj narwał mniszka lekarskiego, poobrywał płatki, przeczytał jak sie robi syrop i mniszek własnie gotuje sie na gazie he he Nie wiem co mu sie odkleiło, nie gadałam z nim o tym he he

Re: Zaćmienie słońca na żywo

[...]
Z ziołami nie ma żartów. Lepiej niech to robi z doświadczoną już osobą. Cześć Ewka...

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Biegnij Lola biegnij
Przepis był w necie, to chyba doswiadeczeni ludzie piszą? Z resztą to nie sa jakies zioła z tych na które trzeba uważać podczas przyrządzania

Re: Zaćmienie słońca na żywo

Przepis był w necie, to chyba doswiadeczeni ludzie piszą? Z resztą to nie sa jakies zioła z tych na które trzeba uważać podczas przyrządzania
W necie to każdy uważa się za doświadczonego A jest tyle podobnych kwiatków Sądzę że Michalina będzie podobnego zdania...
123