Z góry zaznaczam...

Amigoland
Nie mam żadnej "Dny moczanowej". Lubię oglądać tych dwóch braci bliźniaków, a także lekarzy. Nie tak zwróciłem uwagę na "dnę moczanową"...Oje, ale to się odmienia, nawet bracia lekarze mieli kłopot. Na co zwróciłem uwagę. Na to jak jesteśmy bajerowani przez fermy troli
Polecam obejrzeć...

Re: Z góry zaznaczam...

Lothar.
Brrrr, abyśmy tylko zdrowi byli, Andrzeju >;)

Re: Z góry zaznaczam...

Brrrr, abyśmy tylko zdrowi byli, Andrzeju >;)
Tak. Ale jak będziemy słuchali fermy troli to nigdy nie będziemy zdrowi

Re: Z góry zaznaczam...

Lothar.
Lepiej dać na piekarza, niż aptekarza, Andrzeju >;))

Re: Z góry zaznaczam...

Lepiej dać na piekarza, niż aptekarza, Andrzeju >;))
Zapomniałeś o profilaktyce

Re: Z góry zaznaczam...

Lothar.
To ten hmm piekarz >;))