Wywiad z Davidem Icke

Sylwia

Re: Wywiad z Davidem Icke

Amigoland
Witaj Sarenko. Nie da się wprowadzić swoich planów, jak ludzie będą na temat tych planów dyskutować. "Ma tak być...Jak my chcemy". To samo jest w pracy...Tam też właściwie panuje dyktatura. Co prawda możesz coś zgłosić, ale dopóki to nie zostanie wprowadzone, ma być, jak chce szef. Firma, to takie mini państwo z hierarchią...Nie wiem jak będzie nazywał się nowy system, ale jedno jest pewne. Z demokracją nie będzie miał nic wspólnego...

Re: Wywiad z Davidem Icke

Sylwia
[...]
Musiałabym jeszcze raz obejrzeć ten wywiad, bo już nie pamiętam szczegółów. Wrzuciłam go tutaj, bo zdaje się znikał z youtube.

Re: Wywiad z Davidem Icke

Amigoland
<quote author="Sylwia">
Amigoland napisał/a
[...]
<
Sarenko, tam nic nowego nie ma...My to już wszystko wiemy...Hehehe.

Re: Wywiad z Davidem Icke

Sylwia
Administrator
No też fakt;)
Widzę, że Mili już się zalogowała, ale na nowym adresie.