Wybór zawodu, przyciąga specyficznych ludzi.

Wybór zawodu, przyciąga specyficznych ludzi.

Re: Wybór zawodu, przyciąga specyficznych ludzi.

Kropelka
To prawda, na studia psychologiczne ciągną ludzie po przejściach (sama cisnęłam na ten kierunek,a kiedy dowiedziałam się że jest jak jest odeszła mi ochota)

Re: Wybór zawodu, przyciąga specyficznych ludzi.

Lothar.
Mnie bardziej kusiła Psychiatria >;) Ale jestem mat-fiz to temat upadł. Ale strach myśleć co to oznacza >;)) Dobry wieczór Kropelko :)

Re: Wybór zawodu, przyciąga specyficznych ludzi.

Mnie bardziej kusiła Psychiatria >;) Ale jestem mat-fiz to temat upadł. Ale strach myśleć co to oznacza >;)) Dobry wieczór Kropelko :)
No ale msz gadane Wojtek. Sądzę że byś się nadał

[...]

dobry wieczór bardzo:)
 Jeszcze kilka lat temu myślałam o studiach III wieku, ale teraz w pracy kiedy jest ciągła nauka,widzę jak cieniutka moja pamięć po tych "srovidach" wszystkich

Re: Wybór zawodu, przyciąga specyficznych ludzi.

Lothar.
Jeden z kolegów zauważył że część ludzi po 4 lub 5 to ludzie jakiś czas wolniej mówią lub dłużej szukają w pamięci, ale to wraca, więc możliwe że ten wirus oddziałuje nie tylko na smak. Dobrze że się regenerujemy.

Re: Wybór zawodu, przyciąga specyficznych ludzi.

Kropelka
Zrobili selekcję i patrzą jak na robactwo pełzające.

Re: Wybór zawodu, przyciąga specyficznych ludzi.

Lothar.
Czy utraciliśmy struktury w synapsach i odbudowaliśmy?