Wszystko fajnie, ale w nocy był przymrozek >;)

Re: Wszystko fajnie, ale w nocy był przymrozek >;)

Amigoland
Biegnij Lola biegnij napisał/a
100 % polyester, czyli 100% plastyk he he he , dostałam na gwiazdke w tym roku. Wielgaśna, można ją jak koc traktować, cieplutka , milutka i calutka z plastyku he he
Tak myślałem, że polyester

Re: Wszystko fajnie, ale w nocy był przymrozek >;)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
100 % polyester, czyli 100% plastyk he he he , dostałam na gwiazdke w tym roku. Wielgaśna, można ją jak koc traktować, cieplutka , milutka i calutka z plastyku he he
No to ja mam czarny bez kaptura ale z kieszeniami >;))

Re: Wszystko fajnie, ale w nocy był przymrozek >;)

Lothar.
Aaa i suwak z przodu, bo jak za gorąco, to rozpinam >;))

Re: Wszystko fajnie, ale w nocy był przymrozek >;)

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Amigoland napisał/a
[...]
Czyli plastyk he he
Tak, z butelek PET można robić ubrania. Proces ten polega na recyklingu plastiku i przekształcaniu go w nowe włókno tekstylne.

Istnieje kilka metod recyklingu butelek PET na ubrania:

Mechaniczny recykling: Butelki PET są myte, rozdrabniane i podgrzewane, a następnie rozciągane na cienkie włókna. Włókna te mogą być następnie przetworzone w przędzę i użyte do produkcji ubrań.
Chemiczny recykling: Butelki PET są rozkładane na mniejsze cząsteczki, które mogą być następnie użyte do produkcji nowych włókien poliestrowych.
Ubrania wykonane z recyklingowanego plastiku PET mają wiele zalet:

Są przyjazne dla środowiska: Produkcja ubrań z recyklingowanego plastiku wymaga mniej surowców i energii niż produkcja ubrań z nowych włókien.
Są trwałe: Ubrania z recyklingowanego plastiku mogą być tak samo trwałe jak ubrania z innych włókien, takich jak bawełna i poliester.
Są wygodne: Ubrania z recyklingowanego plastiku mogą być miękkie i wygodne w noszeniu.
Są modne: Z recyklingowanego plastiku można produkować ubrania w różnych stylach i kolorach.
Ubrania z recyklingowanego plastiku stają się coraz bardziej popularne, ponieważ ludzie szukają bardziej zrównoważonych sposobów na ubieranie się.

Istnieje wiele marek produkujących ubrania z recyklingowanego plastiku. Niektóre z popularnych marek to:

Patagonia: Marka outdoorowa, która oferuje szeroką gamę ubrań i akcesoriów wykonanych z recyklingowanego plastiku.
The North Face: Kolejna marka outdoorowa, która oferuje ubrania z recyklingowanego plastiku.
Stella McCartney: Marka modowa oferująca luksusowe ubrania z recyklingowanego plastiku.
Everlane: Marka odzieżowa oferująca ubrania z recyklingowanego plastiku i innych zrównoważonych materiałów.
Jeśli szukasz sposobu na zmniejszenie swojego wpływu na środowisko, możesz rozważyć zakup ubrań wykonanych z recyklingowanego plastiku.

Pamiętaj, że nie wszystkie ubrania z recyklingowanego plastiku są wykonane z tego samego rodzaju plastiku. Przed zakupem ubrania sprawdź etykietę, aby upewnić się, że jest ono wykonane z recyklingowanego plastiku PET.
Alicja w krainie czarów

Re: Wszystko fajnie, ale w nocy był przymrozek >;)

Lothar.
Ładna bluza >;))

Re: Wszystko fajnie, ale w nocy był przymrozek >;)

Biegnij Lola biegnij
W domu nie mówimy na nią bluza, tylko "kapibara" he he Jak młody mówi, że mu zimno, to odpowiadam, żeby kapibare założył he he
Alicja w krainie czarów

Re: Wszystko fajnie, ale w nocy był przymrozek >;)

Lothar.
W domu pod 20 st a jakoś chłodno, dziś na 12 to jeszcze czas na.... kakao >;)) Ale jakieś dziwne z Karaibów i coś zostaje na dnie >;) Z suwenirów ale dobre >;))

[...]

U mnie już ponad 20, zaraz wyłażę, jade dzisiaj na pogrzeb mojego trenera. Wolę teraz nie myśleć, bo i tak juz przepłakane było i będzie. Turborak, wiadomo o co chodzi. Bardzo szybko to idzie, u niego 2 miesiące
Alicja w krainie czarów

[...]

Oje...To rzeczywiście szybko...A mój trener jeszcze żyje A ma już 88 lat!

[...]

Ale zaszprycował się niestety, on jest, był w wieku mojej mamy 52 rocznik
Alicja w krainie czarów

Re: Wszystko fajnie, ale w nocy był przymrozek >;)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Przyjmij kondolencje, Ewo >;/  (*)

Re: Wszystko fajnie, ale w nocy był przymrozek >;)

Biegnij Lola biegnij
Dzięki
Alicja w krainie czarów

[...]

Hmm, może w sportach bardziej indywidualnych, nie nawiązuje się aż tak bliskich kontaktów z trenerem/sensei?

Sensei (jap. 先生 dosł. „wcześniej urodzony”; „ten, który uczy”; w znaczeniu: „nauczyciel”, „mistrz”)[1] – japoński tytuł honoryfikatywny (występuje jako przyrostek i rzeczownik) stosowany podczas zwracania się do członków parlamentu, nauczycieli, profesorów, prawników, lekarzy, polityków, artystów, pisarzy oraz do ludzi, którzy osiągnęli pewien poziom mistrzostwa we własnej dziedzinie.
Opis

W japońskich sztukach walki jest to termin określający starszego stopniem instruktora. Zazwyczaj odnosi się on do osoby posiadającej 3 lub 4 dan, ale formy grzecznościowe nakazują zwracać się w ten sposób również do wszystkich posiadających stopień 1 i 2 dan.

W lean management tak nazywa się mistrza szczupłego zarządzania, posiadającego wieloletnie doświadczenie w usprawnianiu procesów i wprowadzaniu zmian w miejscu pracy[2].

Terminem ō-sensei (jap. 翁先生 dosł. „czcigodny mistrz”)[1] często określa się założycieli sztuk walki w ramach budō, np. Morihei Ueshiba twórca aikido.
Zobacz też
        Zobacz hasło sensei w Wikisłowniku

    japońskie tytuły grzecznościowe

Re: Wszystko fajnie, ale w nocy był przymrozek >;)

Amigoland
Mój trener, przyjeżdżał na trening starą warszawą. Wydał polecenie gdzie mamy jechać, dał nam ochronę dwóch seniorów, bo ja byłem juniorem. I...Pojechał normalnie pracował jako kierowca autobusu podmiejskiego

Re: Wszystko fajnie, ale w nocy był przymrozek >;)

Lothar.
No to podobnie jest z rozgrzewką na macie, jak podpadniesz to robisz przysiady przy drabinkach a żeby nie było za lekko to na ramionach ci siedzi kolega, dobrze jak normalny, a nie wielki jak góra grubas >;)) Zresztą i nie wszystkie panie to chucherka >;P Walczyłem z taką ponad 100 i lekko nie było, a jeszcze miała pazurki >;)) A i się wkurzała na maxa >;P i się popłakała, jak mi się udało. Hmm, poddał bym walkę, jak bym wiedział. Ale sobie myślałem, że jak taka duża, to twarda, a tu zong, bo wrażliwa, było mi przykro. Ale nie powiedziałem słowa, zasady, ukłon i koniec.
12