Wolna Sobota to może trochę sportu? >;))))

Wolna Sobota to może trochę sportu? >;))))

Lothar.
Ale trzeba uważać żeby ludzie czegoś "źle nie zrozumieli" >;PPPP Nawet nie macie pojęcia jakie ciekawe osoby wypuszczają w świat nasze Uniwersytety >;)))

Re: Wolna Sobota to może trochę sportu? >;))))

Lothar.
A tak serio, to mamy wysyp kleszczy i strach nawet iść z psami dalej do lasu. Nawet u mnie na placu są i psy potrafią przynieść z ogródka.

Re: Wolna Sobota to może trochę sportu? >;))))

Re: Wolna Sobota to może trochę sportu? >;))))

Lothar.
To był rower elektryczny Kawusiu?

Silnik 250W , bateria 36V , 12 ah.
Zasięg około 40-50 km.
Możliwość jazdy na samej manetce ( bez pedałowania)
Osprzęt Shimano,6 biegów
Gwarancja 24 miesiące
Serwis, Akcesoria , Naprawa Gwarancyjna i Pogwarancyjna
Rower oryginalnie zapakowany- nowy

Kolory : czarny , czerwony , niebieski , srebrny

Re: Wolna Sobota to może trochę sportu? >;))))

Re: Wolna Sobota to może trochę sportu? >;))))

Lothar.
Przejechałem się taką kolarką z ramą Karbonową, ale cena jest mocno dla bogatych >;)) Lekkie nieprawdopodobnie :)

Re: Wolna Sobota to może trochę sportu? >;))))

Re: Wolna Sobota to może trochę sportu? >;))))

Re: Wolna Sobota to może trochę sportu? >;))))

Lothar.
Te z ramą karbonową, są strasznie drogie. Używany to 6k.

Re: Wolna Sobota to może trochę sportu? >;))))

michalina
Lothar napisał/a
Te z ramą karbonową, są strasznie drogie. Używany to 6k.

Ale ładnie,musza byc dobre.Nie to,co mój składak Jubilat;))

Re: Wolna Sobota to może trochę sportu? >;))))

Lothar.
>;)))
Jubilat jest bardzo podobny do mojego dawnego składaka Sokoła >;))) Dobry wieczór Michalino :) A u mnie stoją 3 rowery i który mi się spodoba to go pod pompuje i się przejadę, ale rzeczywiście te w latach to są cięższe i się ciężej na nich jeździ >;) Kiedyś mi się marzył naprawdę dobry sportowy rower, tylko jak już mogę taki zaszaleć, to mi wcale na nim nie zależy >;))

> [...]

Jubilat jest bardzo podobny do mojego dawnego składaka Sokoła >;))) Dobry wieczór Michalino :) A u mnie stoją 3 rowery i który mi się spodoba to go pod pompuje i się przejadę, ale rzeczywiście te w latach to są cięższe i się ciężej na nich jeździ >;) Kiedyś mi się marzył naprawdę dobry sportowy rower, tylko jak już mogę taki zaszaleć, to mi wcale na nim nie zależy >;))
Hej WW:))
Rzadko teraz jeżdżę rowerem,czasem podjadę na W.albo do sklepu,do pracy ok.5 km.przez coraz bardziej zapchane miasto to juz żadna przyjemność.
Raczej  nie kupię juz roweru,jeśli juz to nowe łyżwy lub rolki;))