Wiosna 24

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no miejmy nadzieję że to żart  a że będzie lało to pewno prawda  a niech leje  rośliny ożyją Buziak
No tak Kotuś...Niech leje Nudno coś się w tej polityce zrobiło...Nic się nie dzieje Kotuś...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
no nic się nie dziej  Tusk zachorował i klapa  jakoś cicho się porobiło  Obajtek  zwiał z całym zarządem pod skrzydła terrorystów  to chyba cisza przed burzą tak mi się wydaje  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no nic się nie dziej  Tusk zachorował i klapa  jakoś cicho się porobiło  Obajtek  zwiał z całym zarządem pod skrzydła terrorystów  to chyba cisza przed burzą tak mi się wydaje  Buziak
Coś słyszałem o tych oskarżeniach No...Giertych kiedyś też zwiał Takie to mamy prawo w Polsce. Jedni ganiają drugich. A to że Tusk chory i nic się nie dzieje. Oznacza tylko jedno...Nic bez Tuska No a kiedyś gadali że Kaczyński zawłaszczył Polskę. Czyli tutaj też żadnej różnicy nie widzę. Przejdziemy się na jego Kotuś? Hm?....Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
na razie szykują się wszyscy do unii  plują na siebie jedni na drugich  zobaczymy co i jak będzie  dobrze chodźmy Kochanie  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
na razie szykują się wszyscy do unii  plują na siebie jedni na drugich  zobaczymy co i jak będzie  dobrze chodźmy Kochanie  Buziak
Tylko wybory w Niemczech i we Francji, mogą zmienić unię. Takie kraje jak Polska, nie mają dużego wpływu...Idziemy Kochanie...Buziak.

Re: Wiosna 24

Amigoland
Hm. Czas spać Kotuś...Dobranoc Kochanie...Spokojnej nocy...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
Dobranoc Serce Moje do jutra miłych snów Buziak pa

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Dobranoc Serce Moje do jutra miłych snów Buziak pa
Pa. Kochanie...Do jutra...Buziak.

Re: Wiosna 24

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. u mnie był dzisiaj cały dzień pochmurny i tylko +14 stopni. Słońce dopiero wyszło...o 20-stej przy zachodzie...

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
cześć Kotku a u mnie jak wczoraj ciepło słonecznie i wietrznie  i ból po kościach dalej łazi  było +23 stopnie  taki sobie dzień minął i zleciał  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
cześć Kotku a u mnie jak wczoraj ciepło słonecznie i wietrznie  i ból po kościach dalej łazi  było +23 stopnie  taki sobie dzień minął i zleciał  Buziak
+23...To mogę tylko pozazdrościć Oglądałem Kotuś parę dni temu klip, rozmowę z pewnym profesorem. Zalecał on tam zjedzenie dziennie1/4 czekolady. Jak wiesz, jem czekoladę. Ale aż tyle? No ale od 2 dni spróbowałem jeść 1/4 dziennie. Wyliczyłem. Tj. 6 małych tafelków. Jem to w południe przed południową drzemką. Wiesz Kotuś co zauważyłem? Śpię jak suseł...Pomyślałem, może to by było dobre na Twoją bezsenność? Kotuś...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
hahahaha  Kotuniu nadmiar czekolady  powoduje że nie mogę się załatwić  odpada ten eksperyment  nie dla mnie niestety  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
hahahaha  Kotuniu nadmiar czekolady  powoduje że nie mogę się załatwić  odpada ten eksperyment  nie dla mnie niestety  Buziak
Nadmiar. Tzn. Ile? Kotuś? Jak masz na myśli całą...To mogę się zgodzić. Ale tu chodzi o1/4 i to najlepiej gorzkiej...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
nie Kotku całej nie zjadłabym  może gorzką popróbuję  ciekawe  czy pomoże  to niby czemu  lekarze nie wiedzą o takim sposobie?  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
nie Kotku całej nie zjadłabym  może gorzką popróbuję  ciekawe  czy pomoże  to niby czemu  lekarze nie wiedzą o takim sposobie?  Buziak
Kotuś? Bo lekarz musi wpisać receptę, on z tego żyje Czekolada ponadto poprawia receptory w mózgu. Czyli poprawia pracę mózgu...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
no zobaczymy   choć wątpię aby na mnie podziałało Kotku  Twój organizm jest przyzwyczajony do snu   więc śpisz smacznie  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no zobaczymy   choć wątpię aby na mnie podziałało Kotku  Twój organizm jest przyzwyczajony do snu   więc śpisz smacznie  Buziak
Śpię. Ale nie tak mocno jak po takiej dawce czekolady
Spróbować nie zaszkodzi...Buziak Kotuś...
"Czekolada może dostarczyć szybkiego zastrzyku energii, aby utrzymać optymalne funkcjonowanie mózgu. Zawiera naturalne cukry, takie jak glukoza i fruktoza, które dostarczają natychmiastowej energii dla mózgu. Te cukry są łatwo metabolizowane, co pozwala na szybkie zwiększenie witalności umysłowej i skupienia."

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
wszystko ładnie pięknie  powiem Ci Kochanie jak już sprawdzę  jestem ciekawa  czy na mnie podziała  jutro kupię czekoladę   to jaka ma być? gorzka czy normalna?   Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
wszystko ładnie pięknie  powiem Ci Kochanie jak już sprawdzę  jestem ciekawa  czy na mnie podziała  jutro kupię czekoladę   to jaka ma być? gorzka czy normalna?   Buziak
Gorzka Kotuś. Ona ma najwięcej Kakao. Nie za bardzo gorzka. Wiem że jest teraz tych czekolad różnego rodzaju Za bardzo gorzka jest po prostu nie smaczna, jak dla mnie...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
no ja ogólnie nie przepadam za gorzką Kotku   spróbuję jednak  wątpię że na mnie podziała i uśmiecham się wciąż  muszę się pozytywnie nastawić chyba  Buziak
1 ... 34353637383940 ... 49