Wiosna 22 w kolorach motyli...

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. U mnie dzisiaj było już +22 stopnie. Piękna pogoda. Ale jak słyszałem dzisiaj rano w radio, ma znowu wrócić ten saharyjski pył. Ludzie dopiero co umyli auta, hehehe. Ja jeszcze nie umyłem...

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Imli-li ☼
cześć Kotku  i u mnie było  ponad 20 stopni  tyle że ten wiatr  czekam na deszcz który zapowiadali  i dalej mówią że będzie   Buziak

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
cześć Kotku  i u mnie było  ponad 20 stopni  tyle że ten wiatr  czekam na deszcz który zapowiadali  i dalej mówią że będzie   Buziak
U mnie też zapowiadają deszcze, porwiste wiatry, nawet opady śniegu. Kotuś/ Patrzyłem te torebki. To damskie torebki typu "listonoszki". Kotuś? Ale one są bardzo małe. To tylko na obrazkach wydają się takie duże. Wysokość torebki to...16cm...Buziak.

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Imli-li ☼
ta co ja widziałam jest duża 35 na 20 tak jakoś aaa patrzyłeś tą popielatą? co mi się podobała?   ona była najlepsza  Buziak

[...]

No ale to z klapą? Z klapą nie chciałaś Kotuś...Buziak.

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Imli-li ☼
Kotku dam radę przemyślałam   jest cudna  Buziak

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Kotku dam radę przemyślałam   jest cudna  Buziak
Hehehe. No ale już dzisiaj chyba nie znajdę. Wiesz Kotuś, to trochę trwa. A teraz dla przypomnienia. Czy to o tą chodzi?...Buziak.

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Imli-li ☼
tak Kotku właśnie ta

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Imli-li ☼
BUZIAK

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
BUZIAK
Kotuś. Nie mogę takiej samej znaleźć. Tej co Ci się podoba. Wczoraj ją chyba miałem...Ale była wyprzedana. mam podobną...Buziak.
https://www.melon.pl/torebki-damskie/listonoszki/lekka-listonoszka-ze-skory-naturalnej-z-motylkami.html

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Imli-li ☼
właściwie wybierz Kotku sam   Buziak

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Imli-li ☼
byle była jaśniejsza   niezbyt ciemna Buziak

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

tylko że tutaj chyba nie ma motylków...Są kolory, ale nie widzę motylków...Buziak.

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Imli-li ☼
Imli-li ☼ napisał/a
właściwie wybierz Kotku sam   Buziak
??? Kotuś? Ale to Ty Kotuś będziesz ją nosić, nie ja, hehehe...Buziak.

[...]

Znalazłem też na niemieckiej stronie torbę z motylem...Zobacz Kotuś...Buziak.

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Imli-li ☼
podoba mi się tylko z motylkami i ta popielata była najładniejsza   i te ostatnie nieco ale pisze nie dostępne tak?   Buziak

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Imli-li ☼
piękna ale nie takie ucho   musi być pasek no i kieszonek nie ma które lubię jedna tylko  no i nie ma paska Buziak    Buziak

Re: Wiosna 22 w kolorach motyli...

Imli-li ☼
odpisuję to właśnie ta była pewno jej nie znajdziesz Buziak
1234 ... 110