Wiara czyni......

Lothar.
Mój facet rzucił mnie po półrocznym związku. Powód? Przeczytał mój horoskop i dowiedział się wkrótce poznam kogoś kto zawróci mi w głowie. Bał się odrzucenia i wolał to zrobić pierwszy.

Re: Wiara czyni......

Mój facet rzucił mnie po półrocznym związku. Powód? Przeczytał mój horoskop i dowiedział się wkrótce poznam kogoś kto zawróci mi w głowie. Bał się odrzucenia i wolał to zrobić pierwszy.
Praktyczny

Re: Wiara czyni......

Lothar.
Myślę że to nie był.... główny powód, tej decyzji >;))

Re: Wiara czyni......

Myślę że to nie był.... główny powód, tej decyzji >;))
Jak wierzył w horoskopy? To dlaczego nie?

Re: Wiara czyni......

Lothar.
Jak by był z nią szczęśliwy :) to by zaryzykował >;))