Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Lothar.
Chciała mnie namówić na farmę fotowoltaiczną lub i wodorową >;) Nie napinam się, każdy musi z czegoś żyć, w sumie szkoda dziewczyny.

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Biegnij Lola biegnij
Wiosna w spodniach, a ty odmawiasz. Dziwny z ciebie człowiek he he he w dodatku 35!! he he
Alicja w krainie czarów

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Amigoland
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Wiosna w spodniach, a ty odmawiasz. Dziwny z ciebie człowiek he he he w dodatku 35!! he he
Taka szansa nie prędko się powtórzy. A zanosiło się na długie negocjacjeKonsultacje Może wreszcie ktoś by wypił to stare wino z piwniczki

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Biegnij Lola biegnij
Najpierw miałczy, że mu brakuje,  a potem odmawia. Normalnie, jak baba he he he
Alicja w krainie czarów

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Wiosna w spodniach, a ty odmawiasz. Dziwny z ciebie człowiek he he he w dodatku 35!! he he

I jeszcze takiej młodej!

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Amigoland napisał/a
[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Śmiejcie się, śmiejcie >;)) Eeee jeszcze sobie poczekam

XII Wisielec

Karta Tarota przedstawia mężczyznę wiszącego na gałęzi głową w dół. Jest nieruchomy, zrezygnowany, nie podejmuje żadnych działań, kontempluje otaczającą go rzeczywistość. Mężczyzna jest skoncentrowany na sobie i swoim świecie wewnętrznym. Czeka na coś, co musi przyjść. Karta Wisielec oznacza niezdecydowanie, czekanie na zmianę, duchowe i psychiczne dojrzewanie.

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

michalina
Lothar. napisał/a
[...]

I bedziesz tak czekał i czekał i zmarnujesz okazję;))

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Lothar.
W przeszłości, Michalino, to czym bardziej się paliłem, to to był głupi pomysł >;P Najlepiej wychodziłem na luzackich układach hmm "z umiarem"  choć wolał bym tego nie tłumaczyć >;))

[...]

Żartowałam;)
W sumie to rozumiem ostrożność:)

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Lothar.
Odkąd mężatka w ciąży, miała "pomysły" to już niczemu się nie dziwię, Mchalino.

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Biegnij Lola biegnij
To nawet i mężatka w ciązy była? he he No to ty masz przygody wojcieszku i ciekawe życie erotyczne he he he
Alicja w krainie czarów

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Lothar.
I to żona znajomego, do dziś nie rozgryzłem. Chciała odmienić swoje życie? To był burzliwy czas i dużo się działo. Myślę że też masz ciekawą historie w zanadrzu  ale hmm to prywatne sprawy >;))

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Biegnij Lola biegnij
Nie mam
Alicja w krainie czarów

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Lothar.
Wierzę ci

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Biegnij Lola biegnij
Ja wojcieszku nie miałam ani czasu, ani checi  na pierdoły, na końskie zaloty i inne takie tam. Głowę miałam zajeto zupełnie czymś innym. Ty balowałeś, więc to inna bajka he he
Alicja w krainie czarów

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Lothar.
Ciężko tyrałem, żeby coś zarobić >;)) Ale..... dobre wychowanie, wracać na śniadanie? >;PP

Dobre dzieci wracają o trzeciej , dobre wychowanie wraca na śniadanie, a dobry syn na trzeci dzień >;P

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Biegnij Lola biegnij
No właśnie he he A potem na stare lata szuka sie romantyzmu, przytulenia i żeby ktoś herbatke z cytrynka podał. Jakie to banalne he he Zazwyczaj ci "baletmistrze", jak sie wyszumią , to potem szukają frajerki, co ich zrozumie i do serduszka przytuli he he
Alicja w krainie czarów

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Lothar.
Nie ma sprawiedliwości  bo dziewczyny z tzw "przeszłością" to mają przeważnie szczęście >;))

Re: Właśnie odmówiłem pani ze 35 >;))

Biegnij Lola biegnij
Nie wiem po czym wnosisz? czy po tych kilku, kilkunastu które znasz i znowu sobie na ich podstawie zbudowałes teorię, bo ty jesteś mistrzem rozgryzania relacji damsko-męskich na przykładzie swoich znajomych i dorabiania do tego ideologii, szczególnie statystycznych, chociaż na Ziemi żyje ponoć prawi 8 mld ludzi he he W każdym razie ja ci statystyk u moich znajomych nie podam, bo mnie gówno interesowało i interesuje ich życie prywatne he he
Alicja w krainie czarów
12