W Polsce groziło by ze 3 lata odsiadki >;))

W Polsce groziło by ze 3 lata odsiadki >;))

Re: W Polsce groziło by ze 3 lata odsiadki >;))

Amigoland
Ale z Polski oskarżeni o obrażanie uczuć religijnych, odwołują się do sądu europejskiego, który unieważnia wyrok i zasądza...Odszkodowanie na rzecz poszkodowanego Przykład Doda...

Re: W Polsce groziło by ze 3 lata odsiadki >;))

Lothar.
To trochę poprawia humor Andrzeju >;) Wariatów mamy dostatek >;))

Re: W Polsce groziło by ze 3 lata odsiadki >;))

To trochę poprawia humor Andrzeju >;) Wariatów mamy dostatek >;))
Czyli uważasz że prawo o obrażaniu uczuć religijnych jest złe?

Re: W Polsce groziło by ze 3 lata odsiadki >;))

Lothar.
Zapytam inaczej :) A czy Konstytucja gwarantuje mi wolność słowa i wyznania i czy wariaci religijni mają mi mówić co mam robić? >;)

Re: W Polsce groziło by ze 3 lata odsiadki >;))

Zapytam inaczej :) A czy Konstytucja gwarantuje mi wolność słowa i wyznania i czy wariaci religijni mają mi mówić co mam robić? >;)
Z tym pytaniem to do Prezydenta RP. On stoi na straży Konstytucji

Re: W Polsce groziło by ze 3 lata odsiadki >;))

Lothar.
Komuchy nie lubią praw obywatelskich, albo czerwony albo czarny >;) to jedyny wybór? >;))