Udało się zalogować >;)))

Lothar.
Witajcie Duszki >;)))

Re: Udało się zalogować >;)))

No...Zauważyłem, hehehe. Cześć Wojtek....

Re: Udało się zalogować >;)))

Lothar.
Cześć Andrzeju :) a próbowałem od wczoraj i teraz schodzą kolejne zalogowania >;PPP Serenka będzie miała zagwozdkę który jest który >;PPPP

Re: Udało się zalogować >;)))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Lubisz muzykę chóralną Andrzeju? >;)) Kiedyś śpiewałem w chórze kościelnym, pamiętam jak w Łodzi śpiewaliśmy tylko w parę osób i jak ręce się trzęsły mojej koleżance a akurat gryf gitary trzymała blisko mojej twarzy >;)))

Re: Udało się zalogować >;)))

No to teraz trzeba zdecydować...Gdzie w końcu "siedzimy"...Bo klikanie na dwóch forach jest męczące i zabiera dużo czasu. Nie mówiąc już o braku skoncentrowania się na jakimś temacie...

Re: Udało się zalogować >;)))

Lothar.
Miejmy 2 wyspy jak by któraś zatonęła >;)) Coś mi się przypomniało :) Hmm, jak kiedyś przyjmowaliśmy gości, to przeważnie przyjeżdżały pary i dziewczyny na pogaduchy do kuchni, a chłopaki do mnie do komputerowego na parterze i dopiero potem część oficjalna w salonie :) Więc hmm może jeszcze potrzebujemy 3 wyspę? >;PPPPP

PS.
Nie wymiguj się :) bo coś czuję że śpiewasz Barytonem >;PPP

Re: Udało się zalogować >;)))

Amigoland
Też  jestem tego zdania. Widać że takie likwidowanie nam for, dużo nas nauczyło. I nie damy się już zaskoczyć, tak jak wcześniej..."Net jest nieograniczony, ograniczeni są tylko ludzie..."...Hehehe.
To moje...

Re: Udało się zalogować >;)))

Lothar.
Chętnie bym wkleił do.... Księgi ciekawych cytatów Atlantydy :) ale.... zatonęła jak ktoś wysmażył donosik >;))) No cóż, jak widać kajak zawsze powinien być w pogotowiu

Re: Udało się zalogować >;)))

michalina
Hej chłopaki;))
Nie mogłam się zalogować na tamtym ,no może by się udało po wielu próbach;))
Jak na razie może byśmy się  tutaj zakamuflowali?;)

Re: Udało się zalogować >;)))

Amigoland
michalina napisał/a
[...]
Witaj Michalino. No na to wygląda, że tutaj zakotwiczymy...

Re: Udało się zalogować >;)))

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
michalina napisał/a
Hej chłopaki;))
Nie mogłam się zalogować na tamtym ,no może by się udało po wielu próbach;))
Jak na razie może byśmy się  tutaj zakamuflowali?;)
Cześć Michalino >;)) A ja się tu nie mogłem zalogować a jak się udało to od razu w 3 osobach (proszę się nie śmiać)  Dlaczego nie? Tu jest chyba ciekawsza grafika, ale zostawmy sobie zapasową wyspę jak by znów były jakieś kłopoty >;))

Re: Udało się zalogować >;)))

Re: Udało się zalogować >;)))

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland

Re: Udało się zalogować >;)))

Amigoland
Kawusia napisał/a
Amigoland napisał/a
[...]
Tu jest bardziej przejrzyście
To fakt Kawusiu. podpis postu "gifem" też można wkleić. Chociaż mi się nie udało...Jak zawsze, hehehe

Re: Udało się zalogować >;)))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Lothar napisał/a
[...]

Wdepniemy do Szuwara
Myślę żeby się ucieszył ze ma tyle gości.;)))
Skusiłaś mnie do ..... dobrego Kawusiu >;PPP

Czy pan Szu się ucieszy z nas jako Gości?

18. Księżyc >;))) Nie bardzo :) Choć kto wie może się odmieni jak to wodniki mają w zwyczaju >;))

Osoby, która może reprezentować karta Księżyc

    Osoba wrażliwa, ktoś o bogatej wyobraźni kierujący się intuicją
    Człowiek skryty, nieufny, zamknięty w sobie
    Osoba, która zajmuje się naukami ezoterycznymi
    Osoba, która skrywa pewien sekret
    Marzyciel, romantyk, ktoś kto buja w obłokach, osoba naiwna i łatwowierna
    Osoba interesująca się lub zajmująca się parapsychologią, ktoś kto udziela się twórczo, osoba pisząca baśnie, pisząca powieści science- fiction, ktoś kto utknął w świecie wirtualnym, osoba uzależniona od internetu, gier komputerowych, od telewizji
    Osoba, która ma tendencje do samooszukiwania się, ktoś kto nie potrafi stawić czoła problemom, zamiast tego oszukuje się, że problemu nie ma i że sytuacja ułoży się sama
    Osoba bierna, introwertyczna, apatyczna, zlękniona, tchórzliwa, ktoś kto boi się porażki, człowiek pogrążony w depresji, jednostka która wątpi w siebie, zakompleksiona, osoba neurotyczna
    Mężczyzna, który jest pod silnym wpływem matki
    Człowiek będący pod wpływem substancji odurzających
    Osoba, która cierpi na zaburzenia psychiczne
    Osoba niewidoma albo mająca problemy ze wzrokiem
    Ktoś nieświadomy problemu albo zagrożenia
    Ukryty wróg, nieprzychylni ludzie w otoczeniu
    Człowiek bezrobotny
    Ktoś kto źle postrzega pewną sytuację albo nie widzi pewnych rzeczy, które są istotne
    Ktoś kto tęskni, osoba która cierpi z powodu nieodwzajemnionej miłości
    Osoba, która cierpi na pewną obsesję albo z powodu uzależnienia od używek

http://magiakart.pl/xviii-ksiezyc-tarot/

Re: Udało się zalogować >;)))

Kawusia
[...]

E tam trzeba kombinować trochę i uda się
No tak, może kiedyś się za to zabiorę...
12