Tarnawa - Gwóźdź w natarciu

Re: Tarnawa - Gwóźdź w natarciu

Amigoland
Będą grali na czas...Cześć Ewka...

Re: Tarnawa - Gwóźdź w natarciu

Biegnij Lola biegnij
Ale, to nam czas sprzyja, bo bedzie wychodziło coraz więcej badań i coraz więcej dowodów na ich bandytkę

Re: Tarnawa - Gwóźdź w natarciu

Lothar.
Dopiero teraz widać, jak polski aparat urzędniczy, jest wrogi Polakom

Re: Tarnawa - Gwóźdź w natarciu

Dopiero teraz widać, jak polski aparat urzędniczy, jest wrogi Polakom
Nie tylko polski...Każdy w systemie...

Re: Tarnawa - Gwóźdź w natarciu

Lothar.
W takim razie za co płacimy tym ludziom, jak pracują dla kogoś innego?

Re: Tarnawa - Gwóźdź w natarciu

Amigoland
Dla nich to już teraz tabu. Boją się go jak ognia...

Re: Tarnawa - Gwóźdź w natarciu

Lothar.
Nie chcą się przyznać do błędu. Całkiem jak moja krewna 😝 Ale jak pytałem czy się wybiera na kolejne dokładki to spojrzała jakoś tak po żmijowemu 😝 i że już dość 😁