Symbolicznie wiewiórka przynosi ze sobą dar zaufania do życia oraz przestrzega przed unikaniem trudnych rozmów. >;))

Symbolicznie wiewiórka przynosi ze sobą dar zaufania do życia oraz przestrzega przed unikaniem trudnych rozmów. >;))

Lothar.
Wczoraj dwa razy przebiegła mi drogę :) ładny rudzielec >;P przebiegła z prawej na lewo, zatrzymałem auto to stanęła na tylnych łapkach i zawróciła na drzewo >;) Jadę a tu następny omen Apteka Syrenka >;)) I dużo się działo >;))

Re: Symbolicznie wiewiórka przynosi ze sobą dar zaufania do życia oraz przestrzega przed unikaniem trudnych rozmów. >;))

Re: Symbolicznie wiewiórka przynosi ze sobą dar zaufania do życia oraz przestrzega przed unikaniem trudnych rozmów. >;))

Lothar.
Dzień dobry Ewo >;) Ta moja wiewiórka też była w ciemnych brązach :) a jaka żywa i ruchliwa >;) No i mi drogę przebiegła, ale popatrzyła że ją "uszanowałem" to zmieniła zdanie i odbiegła z powrotem. :) Grzeczność procentuje >;))