Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

Re: Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

michalina
Lothar. napisał/a
Najwyższy czas na secesję od UE bo to się wszystko kupy nie trzyma jak niemiaszki chcą szaleć z zielonymi i komunistami to niech szaleją ale za swoje, nie za moje >;)))
Hej WW:)
Moim zdaniem teraz nie czas odłączać się od unii,za blisko ukrainy jesteśmy .
Przyjdzie na to czas ale jeszcze nie,nie teraz:)

Re: Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

Lothar.
Ciężki czas, to czas zmian Michalino, ue nam nie pomoże a wciąga w wojnę. Węgrzy jakoś sobie radzą >;) Dobry wieczór >;)

Re: Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
michalina napisał/a
[...]
Nie potrzeba wychodzić z unii, wystarczy ją zmienić. Do tego potrzebny jest inny układ sił w unii. Witaj Michalino...

Re: Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

Lothar.
Ale tej unii co była to już nie ma teraz to jakiś komunistyczny kołchoz.

Re: Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

Ale tej unii co była to już nie ma teraz to jakiś komunistyczny kołchoz.
No właśnie. Trzeba komuchów popędzić i zastąpić rozsądnymi ludźmi...

Re: Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

Lothar.
Mam smutne wrażenie, że to ręka stanów >;))

Re: Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

Mam smutne wrażenie, że to ręka stanów >;))
Może nie ręka Stanów tylko tych od NWO...

Re: Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

Lothar.
Może to ci sami? Zauważ że stany zarobiły na 1i 2wś i chyba tak będzie i w 3wś.

Re: Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

Może to ci sami? Zauważ że stany zarobiły na 1i 2wś i chyba tak będzie i w 3wś.
Historia lubi się powtarzać...

[...]

I jeszcze coś nowego. Minister gospodarki Niemiec. Niejaki Habek, powiedział ostatnio że od roku 2024 będzie zakaz instalowania w nowych domach ogrzewania gazowego i na olej. Pewnie ci co teraz budują, przyjęli tą wiadomość z wielkim entuzjazmem

[...]

Producenci tychże urządzeń, też pewnie szaleją z radości

Re: Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Andrzeju ludzie mają w d... zakazy władz jak się robi zimno i głodno. Silniejsza zima i prąd wyłączą i co? W zeszłą zimę w stanach zamarzło ponad 20 osób co tak wierzyli w "ekologię"

[...]

Wojtek. Tu chodzi o rozpoczęte budowy Pewnie jakieś plany, też zostały zatwierdzone. Np. Plany instalacji grzewczej. To wszystko wzięło teraz w łeb...

[...]

Monterzy zamówieni. Zaliczki wpłacone, urządzenia zamówione. A co będzie z tym firmami? Co się tym zajmują. Ludźmi tam pracującymi...

Re: Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

Lothar.
Czy czas na... bunt społeczny jak poliycy są głównie lobbowani wbrew interesowi społecznemu?

Re: Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

Czy czas na... bunt społeczny jak poliycy są głównie lobbowani wbrew interesowi społecznemu?
To świadczy tylko o ignorowaniu zwykłych obywateli w imię "poprawy" klimatu. Nie daję szans zielonym w nadchodzących wyborach. Chociaż oni już wyprali dużo młodzieży...W szkołach.

[...]

mam nadzieję Wojtek że to oleją,gorzej jak debile będa wlepiac ludziom mandaty.
Poza tym wiesz,mało kto ma już piec by się ogrzać bez prądu.
Ja bym sobie musiała koksiak na podwórku ustawić
W moim piecu da się palić dzrewem ale jak nie ma ciągu bo nie ma prądu to nie wiem.
Stary piec w pokoju u mojego taty można byłoby odpalic ale tamtędy do komina idzie rura z łazienki kominiarska,trzeba byłoby zrezygnowac z używania łazienki na dole na ten czas by odpalac piec kaflowy.
Miejmy nadzieję ze nie dojdzie do takich sytuacji.

[...]

Masz rację Amigo,dzieciaki sa zdżenderowane i zekologizowane na amen.
Jakby innych pproblemów nie było.

[...]

Dzieci i młodzież nie mają problemów. Bo ich problemy, rozwiązują rodzice. Witaj Michalino.

Re: Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli.

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Michalino, mam taką kozę\piecyk (brzydki i tani) podobny jak Wenus ( Wenus ma ładny na stałe) i mogę to podłączyć w salonie i palić drewnem.
12