SIMPSONOWIE - Przepowiednie na Rok 2024 >;))

SIMPSONOWIE - Przepowiednie na Rok 2024 >;))

Re: SIMPSONOWIE - Przepowiednie na Rok 2024 >;))

Amigoland
To że Trump wróci...Zapowiadał już po "przegranej". Ale mnie zastanawia co innego. Jak USA ma tak mało wartościowych polityków Jak na tak wielki kraj, jest to trochę dziwne...

Re: SIMPSONOWIE - Przepowiednie na Rok 2024 >;))

Amigoland
Jeżeli chodzi o sztuczną inteligencję, już nie raz wyrażałem swoje zdanie. Poprzez kalkulatory odzwyczaili ludzkość liczenia, a poprzez "sztuczną inteligencję" odzwyczają ludzkość  myślenia

Re: SIMPSONOWIE - Przepowiednie na Rok 2024 >;))

Re: SIMPSONOWIE - Przepowiednie na Rok 2024 >;))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Amigoland napisał/a
Jeżeli chodzi o sztuczną inteligencję, już nie raz wyrażałem swoje zdanie. Poprzez kalkulatory odzwyczaili ludzkość liczenia, a poprzez "sztuczną inteligencję" odzwyczają ludzkość  myślenia
Chyba nie tak prędko jak te inteligencje tak głupio ściemniają >;)