Są miejsca do teoretycznego wypoczynku co chyba musieli by mi zapłacić bym tam pojechał >;)

Są miejsca do teoretycznego wypoczynku co chyba musieli by mi zapłacić bym tam pojechał >;)

Lothar.
W funkcji czasu ich przybywa bo i do stanów do gb i szwabswaldu i francji, szwecji, norwegii....

Re: Są miejsca do teoretycznego wypoczynku co chyba musieli by mi zapłacić bym tam pojechał >;)

Lothar.
Kusi mnie Meksyk ale to daleko >;) i Gujana francuska, a znajomi lecą w kwietniu na wyspy hiszpańskie >;P