Przyszło mi do głowy że te wszystkie obserwowane przez nas

Przyszło mi do głowy że te wszystkie obserwowane przez nas

Lothar.
ruchy z lewicowością i religiami i sprowadzaniem kolorowych i wojny i choroby, mają nas powstrzymać w rozwoju cywilizacyjnym i duchowym. Nie:"Per Aspera ad Astra" ale szarpaniem się o przeżycie, pomiędzy agresją obcych, okradaniem nas i pozbawianie zdrowia chemią elektroniką i psychotechnikami. Kim byśmy byli bez tych wrogich działań? Co inni ludzie chcą nam odebrać?

Re: Przyszło mi do głowy że te wszystkie obserwowane przez nas

Amigoland
Lothar napisał/a
[...]
Teraz jest moda na chaos, hehehe. Nic już nie jest pewne. Banki nie są pewne, artykuły spożywcze nie są pewne, robota też...Chaos i jeszcze raz chaos, do tego pranie mózgów na maxa...