Prawda czy fałsz? >;PP

Re: Prawda czy fałsz? >;PP

Biegnij Lola biegnij
Najpierw to trzeba znaleźć prawdziwego faceta, co jest nie lada wyczynem w dzisiajszych czasach he he bo oszukojooooo , jak cholera he he

Re: Prawda czy fałsz? >;PP

Lothar.
W drugą stronę jest jeszcze gorzej Ewo >;P Kobieta to wszak ofiara złego męża? >;)

PS.
A wiesz że są "magiczne słowa"? Które zmieniają odbiór społeczny nawet hmm "dziwnych zachowań" to od znajomych mundurowych. Jak facet krzyknie "do domu cholero" to cały incydent nabiera hmm "rodzinnego charakteru" i nikt nie drąży.

Re: Prawda czy fałsz? >;PP

Biegnij Lola biegnij
Szczerze mówiąc gówno mnie juz to wszystko obchodzi he he wyrosłam z tego

Re: Prawda czy fałsz? >;PP

Lothar.