Poza ciałem.

Lothar.

Dlaczego ten młody człowiek nie miał wiedzy, że to normalne?

Re: Poza ciałem.

michalina
Wczoraj byłam w knajpce na urodszinach koleżanki.
Jedna z moich serdecznych koleżanek straciła męża w styczniu w zeszłym roku,znalazła go martwego na podłosze.Ale pół roku wcześniej coś się z nim działo,przewrócił się w łazience,stracił przytomność.Reanimowali go,był w stanie śmierci klinicznej.
Mówi,że po tamtej stronie było cudownie i gdyby znów tak zasłabł to żeby go nie ratowała.Nie bał się śmierci ale coś czuł bo ją zabezpieczył na wszystkie strony.
Ja nie wiem na ile u niego zadziałało DMT ale tak sobie myślę,że samo DMT wywołuje tylko przyjemne wizje .
natomiast ciekawe jest to,że ludzie są poza cialem i dokladnie wiedzą co się z nimi dzieje.

Re: Poza ciałem.

Lothar.
Z tymi przyjemnymi wizjami, to bym nie przesadzał Michalino >;) Część sobie wygenerowała piekło :) a ja sam po spotkaniu z azjatyckim demonem, jakoś mniej się śmiałem >;)) Choć normalnie to nie mam aż tak mrocznych pomysłów. Myślę że uwolnienie z: napięcia, kłopotów, cierpienia, u wielu ludzi wyzwala emocje na poziomie euforii, lecz to jest tylko szok i powinniśmy patrzeć czujnie, nie ulegając emocjom >;))