PRZEBOJE

VIZE feat. Laniia - Stars (Official Video HD)

Re: PRZEBOJE

Ava Max - Torn [Official Music Video]

Ty, ty zabierasz całe światło stąd
Ale, ale wtedy dajesz mi fajerwerki
Ja, ja myślę o opuszczeniu no-no-nocy i dnia
Ale, ale wtedy ty zawsze znajdujesz słowa

Jesteś zaraźliwy, kochanie
Kocham kiedy mnie kochasz, nienawidzisz mnie
Sposób w jaki bujasz, bujasz moim ciałem ostatnio
Postawiłeś deszcz w płomienie
Chciałabym żeby doły były wyższe
Chciałabym przerwać, przerwać, przerwać by się uratować

Och, chcę zostać; chcę wyjść przez drzwi
Och nie, właśnie teraz kochanie jestem rozdarta
Nie wystarcza mi, nie zniosę więcej
Och nie, właśnie teraz kochanie jestem rozdarta
Osuszasz moje łzy i sprawiasz, że się leją
Pokazałeś mi miłość i dałeś mi wojnę
Nie mogę już więcej, nie zniosę więcej
Och nie, właśnie teraz kochanie jestem rozdarta

Ja, ja zawsze chciałam uciec, uciec, uciec stąd
Ale, ale wtedy czołgałam się do twoich ramion
To, to jest jakbyśmy zaczynali drame każdego dnia
Ale, ale wiesz, że to moja ulubiona część

[...]

(Rozdarta, kochanie jestem rozdarta, rozdarta
Rozdarta, rozdarta, kochanie jestem rozdarta, rozdarta)

Rozdarta ze stron wyrwanych z naszej książki
Piękna tragedia
Jestem rozdarta między niebem i piekłem
Bo, kochanie, kiedy jestem z tobą
Po prostu nie wiem gdzie wolałabym być!

[...]
Mam dość, nie zniosę więcej
Och nie, właśnie teraz kochanie jestem rozdarta

Re: PRZEBOJE

Lewis Capaldi - Someone You Loved (tłumaczenie pl + lyrics)

Re: PRZEBOJE

Emeli Sandé - Read all about it (part III) PO POLSKU

Re: PRZEBOJE

John Legend - All of Me (Edited Video)

Re: PRZEBOJE

James Blunt - You're Beautiful [Live From Ibiza]

Re: PRZEBOJE

Jessie Ware - Say You Love Me [Tłumaczenie PL]

Re: PRZEBOJE

Richard Marx Right here waiting Tłumaczenie PL

Re: PRZEBOJE

Michael Bolton-A love So Beautiful +tłumaczenie

Re: PRZEBOJE

Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart + tłumaczenie

Re: PRZEBOJE

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Laura Pausini '' It's Not Goodbye '' [ CINEMATIC ]

Re: PRZEBOJE

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Melanie C - I Turn To You

Kiedy świat jest ciemniejszy niż mogę zrozumieć
Kiedy nic nie okazuje się takie, jak zaplanowałam
Kiedy niebo szarzeje i nie ma końca w zasięgu wzroku
Kiedy nie mogę spać samotna w nocy

Zwracam się do ciebie
Jak kwiat wychylający się ku słońcu
Zwracam się do ciebie
Bo jesteś jedynym
Który może mi pomóc, gdy świat stoi na głowie
Zwracam się do ciebie

Kiedy moje wnętrze niszczeje z niepokoju
Ty masz ten dotyk, który uspokoi mnie
Podnosisz mojego ducha
Topisz lód
Kiedy potrzebuję inspirację
Kiedy potrzebuję rady

[...]

Gdzie bym, była?
Co bym zrobiła?
Jeżeli nigdy byś mi nie pomógł
Mam nadzieję pewnego dnia, jeżeli zgubisz swoją drogę
Będziesz mógł zwrócić się do mnie tak, jak ja zwracam się do ciebie.

[...]

Kiedy lęk każe mi zawrócić
[...]

JENNIFER PAIGE "CRUSH" original version (Official Video) HQ

[...]

Backstreet Boys - I Want It That Way

Re: PRZEBOJE

Madonna - Frozen (Official Music Video)

Re: PRZEBOJE

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
All-4-One - I Swear

Re: PRZEBOJE

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Corona - Rhythm of the Night

Re: PRZEBOJE

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Bryan Adams - Please Forgive Me

Re: PRZEBOJE

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
The Verve - Bitter Sweet Symphony (Official Video)

123