"Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

"Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

Biegnij Lola biegnij
Nie chodzi wcale o to, że Ziemia jest płaska, byc może nie jest , nie wiem, ale to, że ten jej wycinek jest płaski na pewno! Ze jesteśmy w zwykłym terrarium! Mozliwe , że w kraterze , zagłebieniu ziemi, przykrytym "szkalna" pokrywką (firnamentem) tego juz jestem pewna.

 https://www.facebook.com/100009183695411/videos/950558029775775
Alicja w krainie czarów

Re: "Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

Lothar.
Coś się nie zgadza 13 tyś stóp to niecałe 4km (3962,4m) a mamy wyższe góry o drugie tyle Everest 8849 m n.p.m.

Re: "Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

Biegnij Lola biegnij
Jezuuu!
Alicja w krainie czarów

Re: "Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

Serenity
Coś się nie zgadza 13 tyś stóp to niecałe 4km (3962,4m) a mamy wyższe góry o drugie tyle Everest 8849 m n.p.m.
Kopuła jest na środku wyższa. Tam na tym filmiku była podana wysokość 385 500 stóp, co daje 117.5 km

Re: "Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

Serenity
Copilot

Na wysokości 117,5 tysiąca metrów nie znajdziemy firmamentu. Firmament, znany również jako niebieska kopuła, to starożytna koncepcja, według której niebo jest osadzone na wielkiej, nieprzeniknionej powłoce.
W rzeczywistości, w tej strefie znajduje się hydrosfera, czyli cała powłoka wodna otaczająca Ziemię. Woda w hydrosferze krąży, zmieniając swoje miejsce, stan skupienia i prędkość ruchu. Podział hydrosfery obejmuje zarówno wody morskie, jak i wody w atmosferze12. O firmamencie, który jest często związany z mitologią i starożytnymi przekonaniami, nie ma mowy na tej wysokości. 🌍💧

Re: "Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

Serenity
AI napisał mi, że na wysokości 100 km jest już przestrzeń kosmiczna.

Czy hydrosfera jest na wysokości 100 kilometrów nad Ziemią

Copilot
Trwa generowanie odpowiedzi dla Ciebie…

Hydrosfera to ogół wód na Ziemi, obejmujący zarówno wody powierzchniowe (jak rzeki, jeziora, morza, oceany, lodowce i lądolody), jak i wody podziemne. Jednakże, na wysokości 100 kilometrów nad Ziemią, hydrosfera nie występuje. W tej strefie znajduje się przestrzeń kosmiczna, a nie woda. Przestrzeń kosmiczna zaczyna się około 100 km nad powierzchnią Ziemi i jest to granica, którą nazywamy karmanosferą. Powyżej tej granicy atmosfera staje się coraz rzadsza, a woda nie występuje w formie ciekłej ani gazowej. 🌌🌏

Czy przed karmanosferą występuje hydrosfera?

Copilot
Trwa generowanie odpowiedzi dla Ciebie…

Przed karmanosferą, czyli na niższych wysokościach, hydrosfera jest obecna. Karmanosfera to granica, która znajduje się około 100 kilometrów nad powierzchnią Ziemi. Powyżej tej granicy atmosfera staje się coraz rzadsza, a woda nie występuje w formie ciekłej ani gazowej. Niżej, w troposferze, stratosferze i mezofere, hydrosfera jest aktywna. To w tych warstwach atmosferycznych zachodzą procesy związane z obiegiem wody, takie jak parowanie, kondensacja, opady deszczu i śniegu. 🌊

Ps. Pamiętacie jak te statki kosmiczne, czy co to wtedy było ;) pływały, jak motorówki po niebie?

Re: "Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

Serenity
Szokujący moment, gdy drugi test lotu Starship firmy SpaceX kończy się eksplozją

Niektóre wypowiedzi internautów:

@ciscosand
5 miesięcy temu
Wielki plusk wód nad głową uderzył w firmament

Dlaczego tak to wyglądało? Fala uderzeniowa wyglądała, jakby coś przebiła

@পিভিজিওডিচাসের
4 miesiące temu
To woda nad nami, to jest to, co widzieliście

@lowlightevangelist9431
5 miesięcy temu
Eksplozja wyglądała jak mgławica.

14 odpowiedzi

@christimueller4412

Zrobił dokładnie to, czego chcieli... cóż, w pewnym sensie. Chcieli, żeby przeszła przez firmament. Uderzył w niego, ale nie przeszedł przez to!!

Re: "Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

Amigoland
Dobranoc Sarenko...Dobranoc Duszki.

Re: "Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
Może Ewa ma racje z tą kopułą?

Re: "Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

Biegnij Lola biegnij
Naoglądałam się tych filmików sporo. Za każdym razem widoczne jest uderzenie w jakąś powierzchnię  i wyglada to jakby  rakieta pruła wodę, czy cos podobnego do wody. W dodatku po tym zderzeniu nie leci juz w górę , tylko po łuku. Hilary w 2008 roku powiedziała, że na firmamencie jest juz ileś tam milionów pęknięć. Z reszta o tym firmamencie gadała wiele razy, nie tylko ona z resztą . Różne pierdoły o tym opowiadaja tzw specjaliści, ale jaki jest koń każdy widzi, a to co uda sie ludziom wbić do łbów , to juz zupełnie co innego

Alicja w krainie czarów

Re: "Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

Biegnij Lola biegnij
Tutaj tłumaczą baranom, ze to co widzą to po prostu efekty specjalne i takie tam "naukowe" brednie. To tak, jak z tym doświadczeniem, co ludziom krążki wyświetlano na ścianie i jak podstawiony do eksperymentu
beneficjent" mówił,że ten mniejszy krążek jest większy, to reszta baranów, choć widziała, że tak nie jest, mówiła dokładnie to samo co on.

Alicja w krainie czarów

Re: "Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

Biegnij Lola biegnij
Tutaj widac lepiej. Ludzie kręcili to jadąc autem

Alicja w krainie czarów

Re: "Płaska ziemia" muszę to tu po raz kolejny zostawić, bo może teraz bardziej to ogarniecie?

Biegnij Lola biegnij
Tu z bliska. I jak to wg was wygląda? Dla mnie to przedmiot, który wpada w wodę i robią sie fale

[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Tu z bliska. I jak to wg was wygląda? Dla mnie to przedmiot, który wpada w wodę i robią sie fale

Do czego zmierzasz? Ewka?  Cześć Ewka...

[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Amigoland napisał/a
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Tu z bliska. I jak to wg was wygląda? Dla mnie to przedmiot, który wpada w wodę i robią sie fale

Do czego zmierzasz? Ewka?  Cześć Ewka...
Do księgi Genesis he he
[...]

Powiedz mi Amigo, dlaczego opowiadaja nam o asteroidach, które mogły by uderzyc w Ziemię za iles tam milionów lat i ja rozpierdolić, albo, że przeleci bardzo blisko ale nie rozpierdoli? I oni widza je przez te lunety juz teraz, a tych które spadaja na Ziemię nie widzą, chociaz sa tak bliziutko? Ja uważam, że to wcale nie sa żadne asteroidy, a jeśli są to "made in China" i puszczane celowo, to tu, to tam, żeby ludziska od czasu do czasu nie zapomniały, że kosmos istnieje he he ale to tylko moje przypuszczenia
[...]

Jeden zrzynał od drugiego, a nikt nie zna celu napisania. Kosmologia to poważny problem >;)) Bo w sumie jaki jest CEL istnienia myślących ludzi? Taki długofalowy? Wyprodukować 144 tyś "bogów"? >;))
1234