Lothar.
Życie to walka >;)

Re: Obrazy samotnych wysp...

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Amigoland napisał/a
"HELP" - jasne;))

[...]

Rozbitkowie;))

Ps. Zajrzyjcie na Atlantydę do wątku dla moderów

Re: Obrazy samotnych wysp...

Lothar napisał/a
Życie to walka >;)

Kotek nie potrzebuje rękawic bokserskich, kotek ma pazurki, hehehe.

Re: Obrazy samotnych wysp...

Sylwia
Lothar napisał/a

Re: Obrazy samotnych wysp...

Sylwia
Administrator
Mam takie fajne gify z kotami, ale niestety za ciężkie:(

PS: Amigo ponawiam pytanie: Dlaczego Mili się wyrejestrowała?
Zajrzę później...

Re: Obrazy samotnych wysp...

Amigoland
Sylwia napisał/a
Mam takie fajne gify z kotami, ale niestety za ciężkie:(

PS: Amigo ponawiam pytanie: Dlaczego Mili się wyrejestrowała?
Zajrzę później...
Witaj Sarenko...Ja też mam, chyba jeszcze z 10 na pulpicie...Żaden nie wchodzi...Szkoda.

Re: Obrazy samotnych wysp...

Re: Obrazy samotnych wysp...

Re: Obrazy samotnych wysp...

michalina
Lothar napisał/a

Re: Obrazy samotnych wysp...

michalina
Ale piękne wyspy!
Prawie tak piękne jak nasza

Re: Obrazy samotnych wysp...

Lothar.
[...]

Rękawice i ochraniacze, są po to Andrzeju :) żeby to był sport, a nie "wolna amerykanka" >;)))

Nie martw się :)

Re: Obrazy samotnych wysp...

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Amigoland napisał/a
Ta jest też niezła i nie za duża, a jeszcze można ją zmniejszyć.

Re: Obrazy samotnych wysp...

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
michalina napisał/a
Ale piękne wyspy!
Prawie tak piękne jak nasza
I każda teraz może być nasza Michalinko