Najpiękniejsza kobieta

Re: Najpiękniejsza kobieta

Amigoland
Kawusia napisał/a
Najpiękniejsza kobieta na świecie, ma śliczne włosy, chociaż często spina je w kucyk. W domu chodzi boso i bez makijażu. Uśmiecha się, zanim spojrzy w lustro, ponieważ nie zwraca szczególnej uwagi na swoje wady. Z pewnością najpiękniejsza kobieta na świecie nie ma pojęcia, że ​​podłoga drży, gdy pojawia się jej sylwetka, nawet jeśli to ona umiera ze strachu. Nie ma pojęcia, że ktoś marzy, aby być przy niej przez chwilę, aby całować, tulić, pieścić. Że jest jego myślą po przebudzeniu, która wywołuje uśmiech...nie zdając sobie z tego sprawy.
Jest delikatnością, niewinnością, perwersją i pasją w jednym. Nie jest idealna, popełniała błędy oraz wylała morze łez, ale nigdy się nie poddała. Z pewnością najpiękniejsza kobieta na świecie nie ma pojęcia, że ​​właśnie to czyta. #joy

Sześćdziesiąt Sekund
Piękno zmienia się wraz ze zmianą epok....

Jak widzimy z załączonego obrazka, kobieta epoki kamienia łupanego,  musiała mieć bardzo krótkie włosy, a to ze względu na to, żeby nie było za co ciągnąć...
Witaj Kawusiu, witajcie Duszki...

Re: Najpiękniejsza kobieta

Amigoland
"Jeśli wierzyć legendom zapisanym w „Encyklopedii staropolskiej” przez Zygmunta Glogera, księżniczka mazowiecka Cymbarka, zaślubiona w 1412 roku Ernestowi Żelaznemu, laskowe orzechy w palcach gniotła i pancerze łamała; córka Marcina Cieńskiego, husarza spod Wiednia, gdy raz w jej domu powadziło się dwóch szlachciców, chwyciła ich za pasy i wyrzuciła przez otwarte okno do ogrodu; Helena Ogińska, będąc w podeszłym wieku, talerze cynowe w trąbkę skręcała; Elżbieta, wnuczka ostatniego Piasta na polskim tronie, kucharskie tasaki zwijała, jakby z lipowego drewna robione były."

Re: Najpiękniejsza kobieta

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
[...]
Super przesłanie! Aż poczułam się piękna:) a nawet najpiękniejsza;)))
Witaj Kawusiu:) To z tego czasopisma "Joy"? Kiedyś go kupowałam;)

Re: Najpiękniejsza kobieta

Re: Najpiękniejsza kobieta

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia

Re: Najpiękniejsza kobieta

Lothar.
Każdy z nas jest inny Kawusiu :) i widzimy powierzchowność, a nie Piękno wewnętrzne, w drugim Człowieku >;))

Re: Najpiękniejsza kobieta

Re: Najpiękniejsza kobieta

Re: Najpiękniejsza kobieta

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Amigoland napisał/a
[...]
Pewno siła kobiety nie pochodzi  znikąd.
Pewnie jadły...Dużo mięsa, hehehe.

Re: Najpiękniejsza kobieta

Re: Najpiękniejsza kobieta

Amigoland
Kawusia napisał/a
Amigoland napisał/a
Kawusia napisał/a
Amigoland napisał/a
[...]
Jak se upolowały...
kobieta-ruchomy-obrazek-0080
Od polowania to byli chyba zalotnicy, hehehe. A panna jak najedzona, to szczęśliwa...Czyli w tej materii nic się nie zmieniło. A który zalotnik bardziej zaradny i więcej upolował, zawsze miał fory...U panienki.

Re: Najpiękniejsza kobieta

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Dla piesków każda ich pani jest piękna...hehehe.

Re: Najpiękniejsza kobieta

Re: Najpiękniejsza kobieta

Re: Najpiękniejsza kobieta

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Witaj Sylwio ta kobieta na obrazku jest piękna,ale myślę sobie że piękną czyni ją jej wnętrze.Ostatnio chodzi mi po głowie myśl że jestem próżna ,bo zwracam uwagę na wygląd,tymczasem poznałam nie dawno kobietę która zakochała się w facecie na wózku i wyszła za niego za mąż,to już druga taka z moich znajomych.Bierze tego męża na łono natury ,oglądają ptaki zwierzęta,drzewa ,i całą roślinność.Na prawdę wielki mój ukłon w jej stronę,może się czegoś od niej nauczę,bo ma wyrąbane zupełnie na to co ludzie myślą,jak odbierają ją i jej męża.
Witaski Kawusiu:)
Jasne, że puste lale to tylko podobają się w pierwszej sekundzie;) Myślę, że w tym tekście było przesłanie, że każda kobieta może być tą najpiękniejszą dla tego kogoś...jedynego...dla niego:)

W żadnym wypadku niech Cię nie ogarniają myśli, że jesteś próżna;))
Szacunek dla tej pani, widać dostrzegła właśnie to coś i pokochała. Ale i tak szacunek:)

Re: Najpiękniejsza kobieta

Re: Najpiękniejsza kobieta

Kawusia napisał/a
No właśnie tak mam koleżankę, która jest piękną kobietą,ponadprzeciętną,a mąż cały czas narzekał i nic mu nie pasowało.Znalazł sobie kochankę brzydszą i głupszą,a koleżankę potraktował, jak nie potrzebnego śmiecia,i wyrzucił z domu.Koleżanka miała depresję,wylądowała u psychologa ,a on jej tłumaczył że to mąż jest idiotą , a nie ona.No i ta koleżanka znalazła faceta dla którego jest najpiękniejsza i najlepsza,a mąż teraz narzeka ,bo i kochanka go zostawiła,i jakoś sam został w życiu.Chciał by się wrócić,tylko ze ona jest teraz szczęśliwa i nie wróci.Uwielbiam ich bo tak się składa że ta koleżanka jest z moim przyjacielem,który też szczególnego szczęścia do kobiet nie miał.Trafiło się im teraz łapać szczęście kiedy dzieci dorosłe,i mają nawet wnuki.Ale promienieją jak nigdy dotąd,i przeżywają drugą młodość.Jak przyjadą to się naśmiejemy ,bo mają poczucie humoru i są radośni.Uwielbiam na nich patrzeć ,bo to balsam na moją duszę.Tylko się czasem zastanawiam po co były te lata u boku kogoś ,kto nie rezonował z nimi zupełnie?Oni też żałują...tych straconych lat...
Dobrze mu tak!
Nie potrafił docenić tego, co miał...Mój ex też, gdy nieraz dzwoni, to mówi do mnie "kochanie", a ja mu, że chyba się pomylił;) Ostatnio mi powiedział, że ja to ideałem byłam, wyobrażasz sobie? Przecież ideały są nudne
Dobrze, że Twoja koleżanka znalazła odpowiedniego psychologa, bo czasem faceci potrafią kobietę tak zdołować, że taka kobieta myśli, że jest nic niewarta.
Może te lata były po to Kawusiu, by potem cieszyć się pełnią życia i dziękować za każdy dzień. A może dusza miała coś do przerobienia? Wszystko jest po coś, nie ma zmarnowanych lat:)

Re: Najpiękniejsza kobieta

Re: Najpiękniejsza kobieta

Kawusia napisał/a
Dokładnie,ale widzisz jej eks miał cały czas tysiące problemów,a drugi wziął jak nagrodę i uważa za siódmy cud Świata.To kwestia dobrania charakterów tak ,by nie krzyżować sobie planów,i nadawać na jednej fali.Związki zakładane w późniejszym wieku są dojrzalsze i bardziej rozważne.Twój były pewnie też spróbował innych kobiet i zrozumiał że Cie nie doceniał.Kobiety są wyrafinowane i potrafią być wredne.
Ósmy cud świata Kawusiu:)
Czasem i dobry dobór charakterów i wielka miłość nie pomaga zachować związku, u mnie tak było, ale to temat raczej na priv...
12