Na Dobranoc

Drapak

Re: Na Dobranoc

Lothar.
Po tylu jakichś niewydarzonych facetach w sukienkach, to taki chłopiec broniący siostry, to jak światełko w tunelu :) Może będzie dobrze Drapaku

O Radości Iskro Bogów >;))) Oddawajcie UE moją Iskrę nie jesteście Godni >;PPP

Re: Na Dobranoc

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Pogratulować odwagi malcowi. Pas zobowiązuje, może zobaczymy go kiedyś na ringu. A tak przy okazji. Myślę że ta pomoc, chociaż zostawi ślady na twarzy, na dłuższy czas, a może i na całe życie, nie zostawi strachu przed psami. Złymi psami oczywiście. Jak kiedyś widziałem najbardziej złego psa, można pokonać gołymi rękami. Trzeba "tylko" zachować spokój, starać się wpakować mu pięść w mordę i wymierzyć kopa, między tylne łapy...

Re: Na Dobranoc

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak