Mocna "teoria spiskowa" , czytałam, że handlowała dziećmi, ale teoretycy spiskowi drążą dalej

Mocna "teoria spiskowa" , czytałam, że handlowała dziećmi, ale teoretycy spiskowi drążą dalej

Re: Mocna "teoria spiskowa" , czytałam, że handlowała dziećmi, ale teoretycy spiskowi drążą dalej

[...]

Lothar.
Pracowałem kiedyś dla tego zgromadzenia. Mają przesrane, byłem tam gdzie nikomu nie wolno wchodzić, sekta, ale nic złego nie mogę powiedzieć, silnie wierzące dziewczyny dające dobry przykład. Nie wzięliśmy od nich kasy, przy jednogłośnym stanowisku, a wiecie że księdzu kasy to nie popuszczę >;))

[...]

Tylko dla tych co zlecają i płacą >;)) Co to te złe moce? Zapomniało się, nic co ludzkie..... >;)))

[...]

No to przeżyj miesiąc bez, Ewo >;))

Re: Mocna "teoria spiskowa" , czytałam, że handlowała dziećmi, ale teoretycy spiskowi drążą dalej

Tego, że była zbrodniarzem i handlowała dziećmi jestem pewna. Ale to, ze była facetem i w dodatku synem Fauciego? czas pokaże
Tego Fauciego od szczepień? To coś daty się nie zgadzają Cześć Ewka...

[...]

Aaa,,,Teresa jest ojcem

Re: Mocna "teoria spiskowa" , czytałam, że handlowała dziećmi, ale teoretycy spiskowi drążą dalej

Lothar.
Matka teresa to kontrowersyjna postać, zwolenniczka odnowy przez cierpienie. U nich na ołtarzu jest napisane po angielsku. Jezus powiedział ja pragnę. Nie śpieszę się z wnioskami.