Miałem paskudny sen o wypadku znajomej osoby.

Miałem paskudny sen o wypadku znajomej osoby.

Lothar.
To eks żona mojego kolegi Aśka. Stałem z kimś z jej rodziny przy drodze, ona szła do nas i pod kątem przechodziła przez drogę. Z jej tyłu szybko nadjechała ciężarówka z przyczepą i uderzyła ją w plecy. Kierowca hamował i go rzuciło w lewo i z nią na masce uderzył w dom. Widziałem tylko przyczepę z tyłu i gapiów. Obudziłem się. Sam nie wiem czy dzwonić, no bo co powiem? No i sprawa skomplikowana jak są po rozwodzie, a ja jestem kolegą eks męża.

Re: Miałem paskudny sen o wypadku znajomej osoby.

Lothar.
Sennik: potrącenie przez samochód

Sen o potrąceniu przez samochód odzwierciedla uczucie zaskoczenia lub zranienia przez niespodziewane wydarzenie w rzeczywistości. Może to oznaczać, że czujesz się nieprzygotowana na pewne wyzwania lub zmartwienia, które nagle pojawiły się w twoim życiu. Taki sen może również symbolizować lęk przed utratą kontroli nad pewnymi aspektami twojego życia lub obawę przed zbliżającymi się zmianami.

Jeśli przyśni się nam wypadek, w którym nie uczestniczymy, ale dotyczy bliskiej nam osoby, to taki sen jest wyrazem dręczących nas wyrzutów sumienia, które są spowodowane niezbyt chwalebnymi czynami z przeszłości. Chodzi tu o nasze zachowanie i przewiny właśnie wobec osoby biorącej udział w wypadku. Prawdopodobnie w realnym życiu nie do końca uświadamiamy sobie nasze niewłaściwe zachowanie albo spychamy je głęboko do podświadomości. Sen o wypadku może odzwierciedlać karę, jaka nas czeka – śmierć czy poważny uraz tej osoby uświadamia nam, że to my ją ranimy i krzywdzimy. W takim śnie odczuwamy również, jaki ból sprawi nam ewentualne odejście tej osoby. Dlatego warto przemyśleć swoje zachowanie i naprawić te relacje.

Re: Miałem paskudny sen o wypadku znajomej osoby.

Lothar.
Widzieć wypadek

Przestroga przed lekkomyślnością

Sennik interpretuje widzenie wypadku jako silną przestrogę przed lekkomyślnością i ostrzeżenie przed możliwym kryzysem w życiu śniącego. Taki sen sugeruje, że nadszedł czas, aby zastanowić się nad swoimi decyzjami i działaniami, które mogą prowadzić do niepożądanych konsekwencji. Sennik podkreśla, że ważne jest, aby zachować ostrożność w podejmowaniu decyzji i unikać pochopnych działań, które mogą zagrażać Twojemu bezpieczeństwu lub stabilności życiowej.

Re: Miałem paskudny sen o wypadku znajomej osoby.

Lothar.
0 Głupiec

Karta Tarota przedstawia młodą osobę, która rozpoczyna wędrówkę w nieznane. Nie zna jeszcze przyszłości, ma mało bagażu i mało doświadczenia. Beztrosko kroczy w przepaść, nie wie, jakie zagrożenia na nią czyhają. Karta Głupiec oznacza początek, optymizm, naiwność, nieostrożność, podjęcie wyzwania i otwarcie na nowe doświadczenia.

Re: Miałem paskudny sen o wypadku znajomej osoby.

Amigoland
Ja już nie opowiadam mamie swoich snów, bo zaraz panikuje

Re: Miałem paskudny sen o wypadku znajomej osoby.

Lothar.
A ja chyba też nie powiem, po co ludzi straszyć? >;)