Miałem dziwny sen >;)

Lothar.
Wezwano mnie do kościoła na południu rozmawiałem z jakąś nawiedzoną siostrą w średnim wieku i nie mogłem z niej wyciągnąć czego chce. Okazało się że ksiądz umarł i trzeba go jakoś uhonorować, sam wymyśliłem że będzie to tablica pamiątkowa na bramie głównej, zgodziła się, poszła, przyszedł nie mniej nawiedzony ksiądz, nie mogłem z niego wydusić jak się nazywał zmarły ani jaki będzie tekst, ta brama wychodzi na jakieś podmokłe łąki gdzie nikt nie chodzi. Oni mnie skądś znają i sam mam wymyślić tekst. To jakieś mroczne klimaty >;))

Re: Miałem dziwny sen >;)

[...]
Chyba Wojtek byłeś w przeszłości księdzem, a może i  nawet Biskupem? Ja chyba byłem żołnierzem, bo co jakiś czas, śni mi się że leżę pod jakimś zamkiem. I jest mi bardzo zimno...Dobranoc Wojtek.

Re: Miałem dziwny sen >;)

Lothar.
Miałem przez chwilę ważenie że ten ksiądz co umarł to ja sam i mnie "wywołali" czy czegoś nie chcę >;) Dobranoc Andrzeju >;)

Re: Miałem dziwny sen >;)

Kropelka
Ja Cię "widziałam" w stroju zakonnika

Re: Miałem dziwny sen >;)

To ciekawa droga życiowa Kropelko, tylko sentyment do płci przeciwnej stał na przeszkodzie >;) Miałem kiedyś wykładowcę psychologa franciszkanina, wpłynął na mnie >;)) Św Franciszek rozmawiał z ptakami a na mnie tak mądrze spoglądały kruki jak by czegoś chciały (pewnie jeść) to mi się przypomniał Odyn >;))

Re: Miałem dziwny sen >;)

Lothar.
Posiada dwa kruki – Hugin (Myśl) i Munin (Pamięć), które codziennie przynoszą mu informacje, co się dzieje w dziewięciu światach