Kot się potrafi cieszyć jak zobaczy człowieka >;))

Kot się potrafi cieszyć jak zobaczy człowieka >;))

Re: Kot się potrafi cieszyć jak zobaczy człowieka >;))

Amigoland
Słyszałem taki głos jak przyjechałem po 2 tyg. Polski. A kotka, pierwsza kotka, usłyszała mnie na parkingu. Tak właśnie miauczała jak ją zawołałem. Leciała skądś z buszu...

Re: Kot się potrafi cieszyć jak zobaczy człowieka >;))

michalina
Ale śliczna!
Trikolorka;))
Puśka tak wrzeszczy po przyjściu do domu albo na podwórku jak usłyszy,że ktos wraca;)

Re: Kot się potrafi cieszyć jak zobaczy człowieka >;))

Lothar.
Wasz świat jest bardziej koci >;) ja o tym nie wiedziałem :)