Jesień 23

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak U mnie bez zmian, nadal ciepło. Dzisiaj było+21 stopni. Chociaż rano jest chłodno...

Re: Jesień 23

Imli-li ☼
cześć Kotku a u mnie  przepiękny słoneczny gorący dzień momentami dochodziło do 30 stopni  pochodziłam dosyć długo  nawet noga nie bolała  Buziak

Re: Jesień 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
cześć Kotku a u mnie  przepiękny słoneczny gorący dzień momentami dochodziło do 30 stopni  pochodziłam dosyć długo  nawet noga nie bolała  Buziak
Wow. Aż tyle? Kotuś? To fajnie. Ja byłem tylko rano po jajka i kartofle. A potem duże pranie. Ale na balkonie wszystko ładnie szybko schło w słońcu...Buziak.

Re: Jesień 23

Imli-li ☼
fajnie pachnie pranie suszone na balkonie  taką świeżością  a mi jajka przywożą do domu  i wciąż się zastanawiam czy aby to nie są ukraińskie   dzisiaj kupiłam sobie fileta z dorsza lubię na obiadek  Buziak

Re: Jesień 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
fajnie pachnie pranie suszone na balkonie  taką świeżością  a mi jajka przywożą do domu  i wciąż się zastanawiam czy aby to nie są ukraińskie   dzisiaj kupiłam sobie fileta z dorsza lubię na obiadek  Buziak
Tak. To fakt, pranie pachnie inaczej. Kotuś? Ja też nie wiem skąd pochodzą jajka które kupuję. Niby oni posiadają dużo kur. Ale to hurtownia. Nie wierzę żeby te kury, tyle jajek znosiły, co oni sprzedają. Raz widziałem ciężarówkę, która przywiozła jajka. Ale nie spojrzałem na numery, skąd jest. Ale nawet, mogły być numery niemieckie, bo jajka mogły być przeładowane we wschodnich Niemczech, lub Polsce. Wow, ja rybkę też lubię...Buziak.

Re: Jesień 23

Imli-li ☼
ostatnio  często zastanawiam się nad tym co jem  wspominałam już Kotku  brakuje mi pomidorków  no ale muszę sobie odmawiać  nie mogę wyleczyć jeszcze dwóch wściekłych plam na ręce  powoli goją się  przy pomocy maści  którą znasz  nie chcę już skóry drażnić  Buziak

Re: Jesień 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Aaa masz Kotuś jeszcze pomidory na balkonie? Hm? Oj tam przejmujesz się paroma plamkami na ręce A swędzą te plamki? Jak nie swędzą, to bym się nie przejmował...Buziak.

Re: Jesień 23

Imli-li ☼
 pomidorki z balkonu zjadłam już a plamki nie swędzą odkąd przestałam jeść pomidory  i łagodniejsze są bo były mocno czerwone  przed udarem  często mnie jakieś owoce uczulały  byłam cała prawie w czerwone plamki  dokąd się nie zorientowałam  co mi szkodzi  to był koszmar a najgorsze było kiedy  nie mogłam złapać oddechu  chodziłam z inhalatorem  wszędzie  na razie mam drapanie w gardle czasem i ataki  dziwne z krtani  kaszlu  Buziak

Re: Jesień 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Uuuu, to masz niezła alergię. Ja nie mam na nic alergii Czasami śmiałem się w pracy, że mam alergię na pracę...Buziak.

Re: Jesień 23

Imli-li ☼
teraz już nie jest tak źle  jak było przed chorobą na szczęście  aaa na pracę to już też miałam pod koniec  szczególnie na zwierzchników  niektórych  było ich zbyt wielu  Buziak

Re: Jesień 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
teraz już nie jest tak źle  jak było przed chorobą na szczęście  aaa na pracę to już też miałam pod koniec  szczególnie na zwierzchników  niektórych  było ich zbyt wielu  Buziak
Wrócę do filetów z dorsza. Kupowałem tu kiedyś dużo tych filetów. Już gotowe, zamrożone, tylko odsmażyć. Były niezłe i dużo ryby. Ostatnio jak kupiłem, to sama panierka, a tej ryby, tak na 3mm. Uśmiałem się tylko, ale już więcej tego nie kupię...Buziak.

Re: Jesień 23

Imli-li ☼
moje są bez panierki  samo mięcho  oj lubię  na paluszkach rybnych jest za dużo panierki nie lubię  ale czasem pomarudzę i  zjem  Buziak

Re: Jesień 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
moje są bez panierki  samo mięcho  oj lubię  na paluszkach rybnych jest za dużo panierki nie lubię  ale czasem pomarudzę i  zjem  Buziak
Jak to bez panierki? Tak po prostu smażysz Kotuś bezpośrednio na oleju? Ja zawsze jadłem rybę z panierką...Buziak.

Re: Jesień 23

Imli-li ☼
chodziło mi o to że kupuję  takie bez panierki  a w domu dosyć delikatnie  w panierce  Buziak

Re: Jesień 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
chodziło mi o to że kupuję  takie bez panierki  a w domu dosyć delikatnie  w panierce  Buziak
Acha. O to chodzi...Przejdziemy się Kotuś na jednego? Hm?...Buziak.

Re: Jesień 23

Imli-li ☼
dobrze chodźmy Kochanie  Buziak

Re: Jesień 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
dobrze chodźmy Kochanie  Buziak
Idziemy Kochanie...Buziak.

Re: Jesień 23

Amigoland
Hm. Czas spać Kotuś...Dobranoc Kochanie...Spokojnej nocy...Buziak.

Re: Jesień 23

Imli-li ☼
mam dość tych bezsennych nocy rany męczę się Dobranoc Serce Moje do jutra  miłych snów  Buziak pa

Re: Jesień 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
mam dość tych bezsennych nocy rany męczę się Dobranoc Serce Moje do jutra  miłych snów  Buziak pa
Hm. Może później kładź się spać Kotuś. Nie umiem Ci pomóc Kochanie...Pa. Kochanie...Do jutra...Buziak.
1234 ... 88