Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Lothar.
Zaraz jadę,to się przewietrzę.

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Biegnij Lola biegnij
Cycuszki, cycuszki na majówkę la la la he he he

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Lothar.
Będziesz się hmmm "eksponować" Ewo  Ups, hmm, znaczy opalać?

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Pewnie będą robione cycki murzynki

Cześć Ewka...

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Lothar.
A jak hmm, zasmakują?  To co wtedy? >;PP

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Lothar.
Kiełbasa nakupiona i skrzydełka, będzie grillowanie na tarasie >;PP

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Amigoland
<quote author="Lothar.">
Kiełbasa nakupiona i skrzydełka, będzie grillowanie na tarasie >;PP
Skrzydełka? No zaś Wojtek? Jest już gotowe do grylowania mięso, doprawione. Tylko wrzucać na ruszta. A jak kupiłeś skrzydełka to i do tego powinieneś kupić, kurze łapki

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Lothar.
Coś ty, idzie w ostrą zalewę i kruszeje >;))

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Lothar.
I szaszłyki >;))

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Serenity
Jutro jeszcze pracuję 🙄

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Lothar.
Ja też, ale już czuć majówkę, Serenko. Kiełbasa z grilla i sałatka pomidorowa była. Zapach poszedł i skusiłem sąsiadów >;))

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Serenity
Pogoda ma być piękna, to pewnie większość przy grillu na ogrodzie. U mnie na ulicy na 100% tak będzie.
Ja, jak dobrze pójdzie to sobie wypad zrobię nad wodę :)

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Lothar.
A ja się tyle najeżdżę po obcych ludziach, że bardzo lubię posiedzieć w chałupie >;)) Nie ma jak w domku, nawet tak ostatnio myślałem, jak miałem jechać w niesympatyczne miejsce, to że bym się tak złapał stołu w salonie i nie puścił >;)) Dobrze mieć gdzie wrócić >;P

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
Serenity napisał/a
Pogoda ma być piękna, to pewnie większość przy grillu na ogrodzie. U mnie na ulicy na 100% tak będzie.
Ja, jak dobrze pójdzie to sobie wypad zrobię nad wodę :)
Ach,Sarenko,wypad nad wode jak najbardziej!:))
Mnie się marzy pływanie ,mam w planach się przekąpać w moim jeziorku,myslę,ze pojutrze woda się już nagrzeje,zobaczymy;))

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Lothar.
Kusicie żeby na basen się wybrać >;)

[...]

To po co zawierasz umowy tam, gdzie niesympatycznie? :P
Żartuję ;))

[...]

Najwyżej chociaż zmoczymy nóżki haha. Znajoma pojechała na Chorwację, gdzie miała już rezerwację od jakiegoś czasu i mówi, że tutaj ma być w tym czasie cieplej
No, należy nam się po tych blisko 2 tygodniach zimnej wiosny! ;)

Re: Jakie plany na... majówkę? >;) Żadnych wycieczek i zwiedzania, co to to nie >;))

Serenity
Kusicie żeby na basen się wybrać >;)
Chyba, że kryty, bo baseny to w czerwcu dopiero czynne i to po Janie.

> [...]

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
Nie zawsze jest słodko, Serenko >;)) A ten sen za mną chodzi, bo jestem spokojnym, ostrożnym, człowiekiem, a we śnie miałem rolę gangsterską >;) Uratowaliśmy nieistniejącą Malwinkę >;)) Nie chciałem swojej części łupu, miał wziąć córkę i tej nocy lecieć do Argentyny, z 10mln było łupu >;))
123