Jak nazywaliście bliskich przyjaciół bądź przyjaciółki? >;PPP

Jak nazywaliście bliskich przyjaciół bądź przyjaciółki? >;PPP

Lothar.
Znów mi się humor poprawił >;)) Ja nazywałem per "Zajączku" >;))) Sam nie wiem skąd to, ale chyba ładnie >;PPP

Re: Jak nazywaliście bliskich przyjaciół bądź przyjaciółki? >;PPP

Znów mi się humor poprawił >;)) Ja nazywałem per "Zajączku" >;))) Sam nie wiem skąd to, ale chyba ładnie >;PPP
Mówiłeś tak do faceta? Wojtek?

> [...]

Lothar.
>;) No nie Andrzeju >;))

Re: Jak nazywaliście bliskich przyjaciół bądź przyjaciółki? >;PPP

Acha...To może te przyjaciółki kojarzyły ci się z ...

Re: Jak nazywaliście bliskich przyjaciół bądź przyjaciółki? >;PPP

Lothar.
To są króliczki a mój to zajączek >:) Zaraz Wielkanoc >;)

Re: Jak nazywaliście bliskich przyjaciół bądź przyjaciółki? >;PPP

To są króliczki a mój to zajączek >:) Zaraz Wielkanoc >;)

Aaa to ten współczesny zajączek, tez z gender

Re: Jak nazywaliście bliskich przyjaciół bądź przyjaciółki? >;PPP

Lothar.
No nie :) sukienkę ma to, dziewczynka >;))

Re: Jak nazywaliście bliskich przyjaciół bądź przyjaciółki? >;PPP

Lothar.
A tu zajęcze towarzystwo koedukacyjne >;))

> [...]

Acha...To może te przyjaciółki kojarzyły ci się z ...

Re: Jak nazywaliście bliskich przyjaciół bądź przyjaciółki? >;PPP

michalina
Jak kogoś lubię ,dobrze znam i czuję się wyluzowana to mowię do faceta per "misiu";))

Re: Jak nazywaliście bliskich przyjaciół bądź przyjaciółki? >;PPP

michalina
Do mnie faceci różnie mówili,zazwyczaj używają zdrobnień typu perelko albo kotku,he,he;))
A takich kotków i prerlek to mają na pęczki
Wygodnie jest nie używać imion kobiecych,zawsze to trudniej o pomyłkę

Re: Jak nazywaliście bliskich przyjaciół bądź przyjaciółki? >;PPP

Jak kogoś lubię ,dobrze znam i czuję się wyluzowana to mowię do faceta per "misiu";))
Ładnie >;P Choć pamiętając Starego Misia, to lepiej uważać >:)

Re: Jak nazywaliście bliskich przyjaciół bądź przyjaciółki? >;PPP

Jak kogoś lubię ,dobrze znam i czuję się wyluzowana to mowię do faceta per "misiu";))
Ładnie >;P Choć pamiętając Starego Misia, to lepiej uważać >:)

Nie miałam żadnych przejść ze Starym Misiem,w ogóle nie kojarzę takiego nicka:)

Re: Jak nazywaliście bliskich przyjaciół bądź przyjaciółki? >;PPP

Lothar.
Jakoś polubił Ewę >;)