Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

Biegnij Lola biegnij
Amigo w to wszystko wierzy he he

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

Lothar.
Chyba nie >;) Nie lubi kacapów >;))

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

Biegnij Lola biegnij
Ale wierzy w wielkie zwycięstwa Ukrów na froncie, a Ruskie to mają słaba armie, systemy i broń he he

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

Ale wierzy w wielkie zwycięstwa Ukrów na froncie, a Ruskie to mają słaba armie, systemy i broń he he
Samo trzymanie się na froncie, uznawane jest już za zwycięstwo Ukrainy. Miało być 3 dni, a jest już ponad 2 lata!

[...]

Nie lubię jak silniejszy napada na słabszego. Chyba że ty to lubisz Wojtek...

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

To "zwycięstwo" jest bardzo kosztowne i nie służy ukraińcom.

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

To "zwycięstwo" jest bardzo kosztowne i nie służy ukraińcom.
No tak. Kacapy nie ponoszą żadnych kosztów A słyszałeś że zamrożone aktywa rosyjskie w świecie, zostały już przekazane Ukrainie?

https://www.forbes.pl/gospodarka/amerykanski-kongres-za-przejeciem-rosyjskich-aktywow-ue-na-razie-przejmuje-odsetki/sgqnfz3

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

Lothar.
A czyje one były, żeby się nimi rozporządzać? Złodziej, to złodziej.

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

A czyje one były, żeby się nimi rozporządzać? Złodziej, to złodziej.
Tak mówi prawo. Zostało przejęte na poczet kosztów...Sądowych

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

Lothar.
Wtedy są zamrożone, a nie ukradzione. A jak by ruscy zaczęli zajmować okręty na morzu, w ramach spłaty długu?

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

Maciak i RDiP to jedyna sensowna opcja w tym kraju.
Ale zważywszy wyniki wyborów to połozyłam lagę,nie mam zdrowia by naprawiać mózgi bezmyślnikom.

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

Lothar.
Nie gniewaj się na ludzi, Michalino. Są celowo ogłupiani i nigdy ich nie nauczono samodzielnie myśleć >;)

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

Nie gniewaj się na ludzi, Michalino. Są celowo ogłupiani i nigdy ich nie nauczono samodzielnie myśleć >;)
Nie gniewam sie Wojtek,tylko czasem się łapię za głowę,ciężko mi zrozumieć ale widocznie ludzie maja w genach by byc jak te owce;))
Wiesz,ja mam Księżyc w Shatabisha i Lilith na ascendencie więc nie jestem specjalnie przywiązana do konwencjonalnego myslenia

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

Lothar.
Dlatego jest potrzebne światłe przywództwo hmm ten 44, ale jak na razie obcy zarządzają Polską, z wielką szkodą dla Polaków. >;)

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

Dlatego jest potrzebne światłe przywództwo hmm ten 44, ale jak na razie obcy zarządzają Polską, z wielką szkodą dla Polaków. >;)
Może Maciak jest 44?

Re: Jak ludzie nasiąkają głupotą?

Lothar.
Zapytajmy >;)) Kto wie? Odegra jakąś ciekawą rolę >;))

VII Rydwan

Karta Tarota przedstawia księcia, który pędzi w rydwanie. Koń jest uosobieniem siły, zdecydowania i swobody. Książę, który kieruje rydwanem, symbolizuje opanowanie dzikiej natury, zwycięstwo rozumu nad emocjami. Wybrał już drogę i nią podąża. Karta Rydwan oznacza podboje, podróż, sukces dzięki ciężkiej pracy, zdecydowanie, odpowiedzialność, szybkie i nagłe wydarzenia.

[...]

Czyli własciwa karta by pociągnąć ten kraj;)
12