😏

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

michalina
Śliczne te psiaki:))

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
Serenity napisał/a
😏

Sarenko,jaka milusia sunia!:))

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Lothar.
Ale pies tańcuje >;) Mój owczarek Kubuś "śpiewał" >;))

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Ale pies tańcuje >;) Mój owczarek Kubuś "śpiewał" >;))

Perfekt...Cześć Wojtek...

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Biegnij Lola biegnij

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Cześć Andrzeju >;) Ten kot Ewy też ładnie śpiewa >;))

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Cześć Andrzeju >;) Ten kot Ewy też ładnie śpiewa >;))
No...Bo głodny Ewka zamiast dać kotu żryć, to siedzi przed kompem

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Cześć Andrzeju >;) Ten kot Ewy też ładnie śpiewa >;))
I to jeszcze po chińsku!

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Biegnij Lola biegnij
Cześć Andrzeju >;) Ten kot Ewy też ładnie śpiewa >;))
I to jeszcze po chińsku!
Poliglota he he
Alicja w krainie czarów

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Daj mu jeść to może powie.....

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Alicja w krainie czarów

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Biegnij Lola biegnij
Daj mu jeść to może powie.....

Dostała już, jak tylko wstanę, to juz na bacznośc przy lodówce stoi sierściuch pier.....ny he he he
Alicja w krainie czarów

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Lothar.
A Simi leci podgryzuje, polizuje skacze wali łapami itp. Trzeba mieć zdrowie, moczę dłonie i mu schlapuję strząsając w oczy to go trochę hamuje >;)) A jak się krzywi >;PP

Re: Ja to jestem zapsiony >;)

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Lothar. napisał/a
Daj mu jeść to może powie.....

Dostała już, jak tylko wstanę, to juz na bacznośc przy lodówce stoi sierściuch pier.....ny he he he
Znam to
123