I to jest metoda na odchudzanie >;)

Lothar.
Niesmacznego jedzenia, je się mniej >;))

Re: I to jest metoda na odchudzanie >;)

Kropelka
Nie jadam chleba regularnie więc pff.
Właśnie dlatego, że go porzuciłam min. schudłam

Re: I to jest metoda na odchudzanie >;)

Niesmacznego jedzenia, je się mniej >;))

To pewnie podjadali co innego

Re: I to jest metoda na odchudzanie >;)

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Kropelka napisał/a
Nie jadam chleba regularnie więc pff.
Właśnie dlatego, że go porzuciłam min. schudłam
Najlepszy chlebek żytni<smiley image="smiley_grin.gif"
"Jakie cenne wartości odżywcze ma chleb żytni? Przede wszystkim zawiera dużo węglowodanów, w tym skrobi. Są to składniki niezbędne w diecie – dostarczają potrzebnej do życia energii. W tym przypadku utleniają się one powoli, przez co na dłużej zapewniają uczucie sytości."
Witaj Kropelko...

Re: I to jest metoda na odchudzanie >;)

Re: I to jest metoda na odchudzanie >;)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Ja czasami kromkę ciemnego chleba zjem Kropelko. Nie chcę utracić umiejętności jego przyswajania. >;)

Re: I to jest metoda na odchudzanie >;)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Kupuje kawałek chleba ciemnego ze słonecznikiem, jak zapakuje w papier, to wysycha, a jak w folie, to pleśnieje.