Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

Re: Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

Amigoland
Ten pierwszy...Ciężki nokaut, Reszta solidarnie się wróciła, na swoje nieszczęście...Widziałem tam jednego ochoniarza tego bazaru...Cześć Wojtek...

Re: Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

Amigoland
Polska też się zmienia

Re: Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

Re: Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

Cześć, Andrzeju. Ochroniarz chronił napastnika przed samosądem. Zobacz, ci napastnicy to młode chłopaki pracujące w gangu i korzystające z "rasizmu" bo to już biznes. A być może tak jak i u nas to policjanci po cywilnemu, wykonujący jakieś "skomplikowane rozkazy" >;))

[...]

Dobrze że nie użyto broni, czy jakiś innych ostrych narzędzi

Re: Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

Lothar.
Zauważyłeś Andrzeju, że pan Ochroniarz się pojawił dopiero, jak lokalsi lali gangsterów/policjantów? >;) To daje do myślenia, kto dla kogo pracuje i co Urzędnicy powinni robić, za otrzymywaną od Społeczeństwa pensję.

[...]

On tam był, tylko go nie było widać na ekranie Wyszedł z dołu z prawego ekranu... Operator był skupiony na scenach walki. Tam był monitoring...

Re: Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

Lothar.
W sumie to nawet rozumiem, bo i jak jeden ochroniarz, za głodową pensje, miał by walczyć z 6 bandytami?

Re: Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

W sumie to nawet rozumiem, bo i jak jeden ochroniarz, za głodową pensje, miał by walczyć z 6 bandytami?
Z tego co naliczyłem ich było czworo. Jeden odpadł w pierwszej rundzie po widowiskowym KO

Re: Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

Lothar.
Obejrzyj do końca, mieli własną "ochronę" po cywilnemu, jeden na 100% drugi na 50%

Re: Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

Obejrzyj do końca, mieli własną "ochronę" po cywilnemu, jeden na 100% drugi na 50%
Nie sądzę żeby  tam była cywilna ochrona. Tam była po prostu straganowa solidarność. Tak jest wszędzie

Re: Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

Lothar.
To za co dostał po gębie, ten?

Re: Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

To za co dostał po gębie, ten?

Ten w tej czapce? On chyba sugerował ochroniarzowi że ten jeden też bił

> [...]

>;)) I tak się zaangażował w pomoc panu Ochroniarzowi? >;)) Za to by go nie obili. To ochrona tych kolorowych, być może mundurówka po cywilnemu. :)
No teraz to już pojechałeś Wojtek Ochrona kolorowych na bazarze We Francji to co drugi jest kolorowy Wystarczy zobaczyć zdjęcie reprezentacji  Francji...

Re: Europa się zmienia. Materiał podobnież z Francji.

Lothar.
Nie zrozumiałeś Andrzeju. Gang miał 6 osób. 4 w czarnych ubraniach i 2 co mieli oko (ochrona) co siedzieli cicho, aż ludzie nie zaczęli lać czarnych. To jak cyganki wróżą, to nigdy nie są same, niedaleko ich pilnuje 2-3 młodych.