Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Lothar.
Rozpoczęto akcję „Burza”, tj. godz. 17:00 we wtorek 1 sierpnia 1944. Trudno to ocenić jak rozmawiałem z rozsądnymi Seniorami którzy tam byli i mówili że nienawiść do niemców była tak wielka że nie można było tego powstrzymać. 200 tyś ludzi w moim mieście wymordowano i miasto zrównano z ziemią. W jakich kategoriach to rozliczyć?

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Lothar napisał/a
[...]
Jak wczoraj czytałem  Roty Niepodległości planują marsz w Warszawie, czemu stanowczo sprzeciwiły się...Środowiska żydowskie...

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Z lasu

Las nocą rośnie jak jezior poszum.
Droga kołysze we mchu, we mchu.
Ciężkie kolumny mroku się wznoszą.
Otchłanie puste z ciemności płoszą
krzyk zły, wysoki jak ze snu.
A dołem potok ludzi i wozów
i broni chrzęst we mgle, we mgle.
Spod stóp jak morze wydęte grozą
nieujarzmiona piętrzy się ziemia
i głosy ciemne leżą w przestrzeniach
jak to, co czeka obce i złe.
Żołnierze smukli. Twarzyczki jasne,
a moce ciemne trą się i gniotą,
lądy się łamią, sypie się złoto
i chyba pancerz ziemi za ciasny
pęka, rozsadza i grzmi, i grzmi.
Twarzyczki jasne! na widnokręgach
armie jak cęgi gną się i kruszą.
O moi chłopcy, jakże nam światy
odkupić jedną rozdartą duszą?
Kochać, a to się wydaje mało,
ginąć - to słabość tylko wyzwolić,
bo nie nadąża chłopięce ciało,
a ciemność stoi i grzmi, i grzmi.
Las nocą rośnie. Otchłań otwiera
usta ogromne, chłonie i ssie.
To tak jak dziecko, kiedy umiera,
i tak jak ojciec, który żyć musi.
Przeszli, przepadli; dym tylko dusi
i krzyk wysoki we mgle, we mgle.
27 VI 44 r.

Krzysztof Kamil Baczynski

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Polacy w Warszawie robią Marsz Niepodległości? >;))) To nie może się spodobać :)

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Komuś solą w oku ta pamięć Polaków...

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Lothar.
Za to w Gdańsku budowano U-boty.

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Amigoland napisał/a
Włącz sobie podgląd...Zaczynają się już lewackie prowokacje...

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Drapak

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Lothar.
I czym się Drapaku napinać? Biedni, ułomni ludzie, dorabiają sobie parę groszy u pana Sorosa. Dobrze że nie każe im się smarować nieczystościami >;))

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Drapak

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Drapak napisał/a
Tak Nowoczesna warszawka uczciła .....
Tak sie zastanawiom czy tam już nie ma chopów tylko same popierdółki że pozwalają zboczeńcom na takie szukarkowe wybryki naprawdę nie mogę się nadziwić.
Jak małpy w ZOO, hehehe...Drapaku. Może to i dobrze że te małpy tam się pokazały, pokazały swoje prawdziwe oblicze. Efekt był całkowicie odwrotny, od zamierzonego...Ktoś myśli rzeczywiście tylko genitaliami, zamiast głową...
Jeżeli chodzi o policję, która nie reagowała na "bezczeszczenie" genderowskich flag, to mogą im naskoczyć. Po pierwsze co miały te środowiska do szukania w patriotycznym marszu? Chcieli prowokować? Doprowadzić do zajść? w Niemczech policja też oddziela kordonami prawaków od lewaków i odwrotnie. No ale tam nie ma problemu, Niemcy nie są podzielone w mediach, wszyscy drepczą słuszną i jedyną ścieżką, wyznaczoną przez Merkel, hehehe

Re: Dziś Godzina W o 17.00 >;/

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Drapak napisał/a
Czym się napinać ? co tam lepiej dać sobie nasrać na głowę przez szukarka i ok - tak sobie myślę że nie ma już warszawiaków to co tam jest to jakaś zgraja przybłędów ich udających. W sumie dobrze, macie na co zasługujecie i co sami wybraliście ub w ratuszu, zboki robią na mieście co chcą, jeden syf, jedna wielka czajka .
Widzisz Drapaku...Na Warszawę patrzy cały świat, a szczególnie pani Mosbacher, hehehe. Może ktoś podeśle jej to zdjęcie z balkonu, będzie pewnie wniebowzięta. No a tych dwóch wysłać do Izraela na obchody jakiegoś święta narodowego...Chyba długo by na tym balkonie nie powisieli, hehehe
12