Dobry zwyczaj...... >;P

Lothar.
Mój sąsiad wspomniał mi dzisiaj mimochodem, że sprzedał nawigację, którą mu pożyczyłem w zeszłym miesiącu. Stwierdził, że nie będę już jej potrzebował skoro ukradziono mi ostatnio auto.

Re: Dobry zwyczaj...... >;P

Lothar.
Oglądaliśmy wieczorem z moim facetem telewizję przytulając się na kanapie. W pewnym momencie podniósł się i zgasił światło. Jak zapytałam, czemu to zrobił, odpowiedział: "Bo lepiej wyglądasz po ciemku"

Re: Dobry zwyczaj...... >;P

Lothar.
A swoją drogą, to pomysł z taksówką niezły. Ja to idę po swoich śladach i zapamiętuje miejsca charakterystyczne, no i mam GPS w smartfonie >;P