Dlaczego nie polecicie znowu na księżyc?

Dlaczego nie polecicie znowu na księżyc?

Re: Dlaczego nie polecicie znowu na księżyc?

Amigoland
Zastanawiam się czy te Ruskie wyprawy to nie był tylko hit-kit...

Re: Dlaczego nie polecicie znowu na księżyc?

Amigoland
No zdjęcia, można przesłać. Chociaż to też wątpliwa sprawa. Nie wiem czy Ruskie mieli w roku 1970 roku taką technologię. No i łazik nazbierał mnóstwo próbek...Które zostały na księżycu

[...]

"Kodak Company i pierwszy aparat cyfrowy
Światło na matrycę pada przez obiektyw i na tej podstawie obraz, który fotografujemy, wyświetlany jest na wyświetlaczu aparatu. Pierwsze aparaty cyfrowe zostały wynalezione w roku 1975 przez inżyniera firmy Kodak."...Także też bajka...

Re: Dlaczego nie polecicie znowu na księżyc?

Re: Dlaczego nie polecicie znowu na księżyc?

Nikt u nas nie wie jaki mają sprzęt ruscy. Ich sprzęt jest niezły, mają program kosmiczny i elektrownie atomowe i marynarkę no i czołgi co hmm nasi postawili te śmieszne zapory. Tu u nas idzie propaganda że iwan słaby, tylko jakoś stany się nie pchają, puszczają Polaków przodem >;))

Re: Dlaczego nie polecicie znowu na księżyc?

Wszystkie wyprawy to była ściema, ale przeciez nikt nie może teraz tego głosno powiedzieć, bo i syjon i ruskie wyszliby na totalnych durniów
Tak...Wspólnie prali ludziom mózgi Każdy miał w tym swój interes...Jedni, jacy to oni nie są rozwinięci technologicznie, a drudzy, że wcale nie odstają w tyle. Przyjrzyj się na ten pulpit sterowania Łunochodem, koń by się uśmiał

Re: Dlaczego nie polecicie znowu na księżyc?

Lothar.
One były w latach 69-73 to i stany nie były takie nowoczesne >;)

[...]

w czasie 0,27 i 1.54. Żadna lampka się nie świeci. Przyrządy...Jeden miernik To Azymut...Miernik z lat 50-tych. Azymut czyli określenie kierunku. Czym się podaje? Kompasem a tam jakiś miernik. Ewka ja nie znam z tamtych czasów  miernika który by wskazywał kierunek oprócz kompasu. Obok tego miernika jest drugi miernik który ma odwrotnie napisane volty Mecta...???? Aaa no i Joistick
Na monitorze mało co widać bo odbija się jakaś stara lampa...1,57. Aaa ten monitor to też jakiś, nie wiem z jakich lat. Jakby od starej Wisły. Mam na myśli pierwszy polski telewizor

[...]

Tak, tak Wojtek. To są wielkie pralnie pieniędzy, no i oczywiście potężne źródło do kręcenia wałków. Jaka jest "druga armia świata" widzimy obecnie na Ukrainie. Aaa ta ich rakieta "Szatan" ostatnio rozwaliła się zaraz po starcie. Rakiety atomowe? Myślisz że jak ona jest 40 lat w silosie to coś tam działa? No przestań Wojtek. Jedyne czym Ruskie mogą podbić świat...To strach...

[...]

Co mierzy tam ten voltomierz "cyfrowy" stan naładowania baterii łunochoda???

Re: Dlaczego nie polecicie znowu na księżyc?

Lothar.
Kiedyś serwisowałem trochę ruskiego sprzętu, technicznie wykonanie słabe, ale koncepcyjnie rozwiązania ciekawe :) wszak szachistów mają na poziomie i kryptografię i dekryptaż też >;)

[...]

No ale spójrz fachowym okiem na te "przyrządy"

Re: Dlaczego nie polecicie znowu na księżyc?

Lothar.
To były cuda techniki na ówczesne czasy >;)