Człowiek, godny zaufania?

Re: Człowiek, godny zaufania?

Amigoland
Kacapy chcą cofnąć czas...Podobnie jak Tusk w Polsce Chytry plan Kiszczaka przejścia z komunizmu do "demokracji" nie był zły. Ale jak widać nie był bez wad...Naruszył struktury KGB. Ciężko będzie powrócić do systemu z lat 70-tych. Świat poszedł do przodu. Pojawił się internet. Możliwość komunikacji międzyludzkiej, przekazywania myśli i poglądów. To se ne vrati...Tak myślę...

Re: Człowiek, godny zaufania?

Re: Człowiek, godny zaufania?

Amigoland
W KGB byli kiedyś specjaliści szachiści. Obecnie zostali pułkownicy "rympałki"...Odcina się główny dochód Rosji ze sprzedaży minerałów. Wojna pożera miliardy. Gotowanie żaby trwa...

Re: Człowiek, godny zaufania?

Amigoland

To był filmik sprzed roku. Obecnie Indie nie kupują już rosyjskiej ropy. Boją się sankcji wtórnych USA...

Re: Człowiek, godny zaufania?

Amigoland
Wszystkie prywatne i państwowe rafinerie w Indiach, w tym największa Indian Oil Corp., nie przyjmują już rosyjskiej ropy transportowanej tankowcami państwowego przedsiębiorstwa Sovcomflot z powodu sankcji nałożonych przez USA w związku z inwazją Rosji na Ukrainę – podał w piątek Bloomberg.22 mar 2024

Re: Człowiek, godny zaufania?

Lothar.
Andrzeju, ja nie wierzę w renegatów/ sygnalistów, ze służb. Jak coś mówią, to jest to akcja obliczona na reakcje, czyli bajki dla naiwnych >;)) Taaaak stany atakują iran, bo.... kgb >;))