Co wy na ten "chiński plan pokojowy"?

Re: Co wy na ten "chiński plan pokojowy"?

Re: Co wy na ten "chiński plan pokojowy"?

Amigoland
Chińczycy nie dali ani centa na pomoc Ukrainie i sądzą, że Ukraina da się złapać na ich pomoc w wys. Np. 500 mld Dolarów. Oj panie Bartosiak, wyżej pana ceniłem. Oczywiście ta "pomoc" będzie w...Inwestycjach chińskich. Bo przecież Chiny pozbyły się już swoich dolarów. No i zostawią Krym kacapom. Krym razem z flotą czarnomorską, która będzie dalej rządziła w regionie...Czyli wszystko zostanie po staremu USA nie po to tyle wydało żeby wyjść teraz z kwitkiem. A Zełeński to człowiek USA, a nie Chin...

Re: Co wy na ten "chiński plan pokojowy"?

Lothar.
A dlaczego mieli by "dać" to tylko my jesteśmy tacy wyrywni żeby za amerykańskie interesy dawać kasę i ludzi a nawet życie dzieciaków, na wojnie do której tak dążą ci z nierządu wbrew naszej racji stanu, co nato się wypina i puszcza Polskę samotrzeć przodem >;)) Nie mamy swoich elit to i nie mamy swoich interesów i znów nas załatwią w Jałcie 2.0.

[...]

No tak gadał Bartosiak. To nie moje słowa

Re: Co wy na ten "chiński plan pokojowy"?

Lothar.
Jestem bardzo ostrożny Andrzeju, ukry u siebie dali się podpuścić, na majdanie, u nas też ich podpuszczą.

Re: Co wy na ten "chiński plan pokojowy"?

Jestem bardzo ostrożny Andrzeju, ukry u siebie dali się podpuścić, na majdanie, u nas też ich podpuszczą.
No dobrze że jesteś ostrożny... Zauważ że wszyscy, którym coś się obiecuje, dają się podpuścić. A w Polsce było inaczej?

Re: Co wy na ten "chiński plan pokojowy"?

Lothar.
KOD próbował wyprowadzić ludzi na ulice i co? I nic. Polacy od czasu solidarności i dzikich prywatyzacji-uwłaszczeń komuchów, to się czegoś nauczyli, a ukry nie mają takich obiekcji. Mają taką samą rolę, jak muzułmanie we francji.
12