Coś w tych wróżbach Tarota jest >;)

1 wiadomość Opcje

Coś w tych wróżbach Tarota jest >;)

Lothar.
Wczoraj sobie powróżyłem na dziś no i wyszła Wieża i rzeczywiście, użyłem jak "pies w studni", zobaczmy na jutro >;) Spotkam kogoś ciekawego >;P

IX Pustelnik

Karta Tarota przedstawia starszego mężczyznę, który lampą oświetla sobie drogę. Patrzy w ziemię, szuka czegoś, nie zauważa tego, co dzieje się wokoło. Jest przygarbiony, ubrany w strój mnicha. Ma w sobie mądrość, którą chce odnaleźć i dzielić się nią z innymi. Karta Pustelnik oznacza naukę, odwagę i dojrzałość w wyborach życiowych, spotkanie mistrza.