Budowa Stonehenge ;))

Re: Budowa Stonehenge ;))

Jak "olbrzym" miał powiedzmy 4-5 metrów, to i tak 30-100 ton, to by nie ruszył >;))
Nie widziałeś tych bram, które wklejała Ewka One miały więcej jak 5m wysokości

Re: Budowa Stonehenge ;))

Dzień dobry Serenko >;)

Widziałam ten filmik Serenity i ludzie własnie tak tłumaczyli, ze to odbudowa. A jak własnie wciskali kit! i to żadna odbudowa, czy renowacja, tylko robienie ludzi w kolejnego balona?
No ale przeczy to twojej wierze Ewka w olbrzymów Którzy takie "kamyczki" to jednym palcem Mogli poukładać...Cześć Ewka...
jedst wiele teorii o tym jak te kamienie układali, jedna wiadomo, olbrzymy Nefilim, Atlanci, czy jak by ich nie nazwać. Sa też te mówiące o energii i "prądzie " z powietrza, czyli rozwiazanie Tesli, sa tez taki mówiace, że te materiały były bardzo miękkie , plastyczne itd itd he he W każdym razie przestaje wierzyc w jakąkolwiek historie, która nam z uporem maniaka serwują

Re: Budowa Stonehenge ;))

Jak "olbrzym" miał powiedzmy 4-5 metrów, to i tak 30-100 ton, to by nie ruszył >;))
Nie widziałeś tych bram, które wklejała Ewka One miały więcej jak 5m wysokości
Sam wchodziłem przez takie drzwi, co klamka powyżej głowy >;) Mają ludziska pomysły >;)

Re: Budowa Stonehenge ;))

Trzeba być ostrożnym, bo bardzo ściemniają >;)

[...]

Takich budowli jest tysiące, nam się wciska kit, że budowali tak, ponieważ chcieli uwypuklic wielkosc władców, a to gówno prawda

Re: Budowa Stonehenge ;))

Lothar.
No nie wiem, Ewo. Zobacz te drzwi w Luwrze >;)

Re: Budowa Stonehenge ;))

No nie wiem, Ewo. Zobacz te drzwi w Luwrze >;)

Nie wiem, czy zobaczysz ten filmik, bo nie masz FB w dodatku jest to z grupy prywatnej do której trzeba sie zapisać
https://www.facebook.com/reel/3728825344069693

Re: Budowa Stonehenge ;))

Biegnij Lola biegnij
A tu dla tych co są na FB i chcą cos ciekawego "nie z tej ziemi" poogladać, poczytać https://www.facebook.com/groups/tartaria1

Re: Budowa Stonehenge ;))

A jeszcze jestem w terenie że smartfonem 😋

Re: Budowa Stonehenge ;))

Wszystko ma wady, Ewo 😁 .Ja to bym chciał wiedzieć coś na pewno 😝

Re: Budowa Stonehenge ;))

No i co z tego? Wyobraź sobie, że smartwon też "odbiera" FB he he

Re: Budowa Stonehenge ;))

Wszystko ma wady, Ewo 😁 .Ja to bym chciał wiedzieć coś na pewno 😝
Tego nigdy się nie dowiesz

Re: Budowa Stonehenge ;))

No i co z tego? Wyobraź sobie, że smartwon też "odbiera" FB he he
Nawet moja lodówka odbiera FB

Re: Budowa Stonehenge ;))

A tu dla tych co są na FB i chcą cos ciekawego "nie z tej ziemi" poogladać, poczytać https://www.facebook.com/groups/tartaria1
Nawet na YT jest

Re: Budowa Stonehenge ;))

Amigoland
Z Mandżurii, to chyba Chiny Teraz tak, masz jedwabny szlak, czyli poruszasz się po całym starożytnym świecie. Twój kraj to kraj bardzo małych ludzi. To co robisz? Rozsiewasz pogłos że tam mieszkają olbrzymy, żeby żadnemu nie przyszło do głowy, wybrać się co ciebie i cię okraść, zaatakować, zniszczyć...

Re: Budowa Stonehenge ;))

Re: Budowa Stonehenge ;))

Amigoland
Acha . Czyli już nie Słowianie. Teraz Runet zajmuje się Tartarią

https://cyberdefence24.pl/technologie/runet-20-rosja-polaczenie-z-internetem-tylko-z-paszportem

Re: Budowa Stonehenge ;))

Amigoland
Jak się nie ma nic do zaoferowania społeczeństwu, to się oferuje bajki z mchu i paproci...

Re: Budowa Stonehenge ;))

Skoro Kacapia jest kolebką "Wielkiej Tartarii", to dlaczego tam u nich na błotach nie ma śladów wielkiej cywilizacji??

Re: Budowa Stonehenge ;))

Serenity
Dzień dobry Serenko >;)

No nie wiem. Rozbieraliby całą tą strukturę, by ją odrestaurować?
12345