Braun 2016 rok

Re: Braun 2016 rok

Amigoland
A gdzie w tym wszystkim jest kacapia?

Re: Braun 2016 rok

A gdzie w tym wszystkim jest kacapia?
Przecież widzisz jak oni nerwowo reagują na samo NATO na Ukrainie. A co mówić o jakiś bombach atomowych...W Polsce, czy na Ukrainie...

Re: Braun 2016 rok

Biegnij Lola biegnij
Brauna chcesz oskarzyć o prokacapowość? he he he Odleciałes totalnie. Jak nie ma kacapii wśród winnych, no to juz niedobrze dla Amigo he he

Re: Braun 2016 rok

Po co im Polska jak oni mają Niemcy? Lepsza infrastruktura, zasiłki bez ograniczeń, zidiociałe społeczeństwo, wojsko i policja dla ochrony

Re: Braun 2016 rok

Brauna chcesz oskarzyć o prokacapowość? he he he Odleciałes totalnie. Jak nie ma kacapii wśród winnych, no to juz niedobrze dla Amigo he he
A skąd? Ja tylko przemyślam, przemyślenia Brauna. On ma klapki na oczach i widzi wszędzie żyda, chociaż sam jest żydem

Re: Braun 2016 rok

Lothar.
A ja mam smutne podejrzenie, że jest już budowane kolejne pokolenie hmm nadzorowanych "rewolucjonistów" >;) Coś jak pan Wałęsa i Mazowiecki >;))

Re: Braun 2016 rok

Brauna chcesz oskarzyć o prokacapowość? he he he Odleciałes totalnie. Jak nie ma kacapii wśród winnych, no to juz niedobrze dla Amigo he he
Przecież wiesz, że kacapia musi mieć swoje ostatnie słowo, oni są chorzy na tym punkcie. Nic  o nich, bez nich. Oni uważają się za drugą potęgę świata...Chyba jeszcze tak uważają. A wiesz że ich największy radar antyatomowy, jest podtopiony i prawdopodobnie nie działa? Bo każdy elektryk wie że podtopiona instalacja nie funkcjonuje. Myślisz że USA o tym nie wie?

Re: Braun 2016 rok

A ja mam smutne podejrzenie, że jest już budowane kolejne pokolenie hmm nadzorowanych "rewolucjonistów" >;) Coś jak pan Wałęsa i Mazowiecki >;))
Tandem Tusek/Trzaskowski...Tylko że oni się nie trawią

Re: Braun 2016 rok

[...]
 No właśnie, ty juz jestes zaprogramowany he he nic z tej rozmowy nie wyniknie he he

Re: Braun 2016 rok

A ja mam smutne podejrzenie, że jest już budowane kolejne pokolenie hmm nadzorowanych "rewolucjonistów" >;) Coś jak pan Wałęsa i Mazowiecki >;))
Tandem Tusek/Trzaskowski...Tylko że oni się nie trawią
Jak są na hakach, to będą śpiewać tak jak "powinni" >;))

Re: Braun 2016 rok

[...]
Dywagacje Brauna są tylko dywagacjami. Dobrze że jest czujny i przewidujący. Niech tworzy młodzieżowe kółka patriotyczne, nikt mu tego nie zabrania. Ale na razie ma proces....Zarzuty są całkiem inne niż się spodziewano...Jestem fanem Brauna, co nie zmienia stanu rzeczy, że patrzę trochę szerzej

Re: Braun 2016 rok

Lothar.
A ja wyciągnąłem wnioski z "modelu Polskiego" który nie wypalił na Czechach i się spodziewam powtórki, bo jak bym pracował służbowo, to bym tak zrobił >;))

Re: Braun 2016 rok

[...]
Jak ty patrzysz???? szerzej? he he he  padłam

Re: Braun 2016 rok

[...]
Na boki Ewka, na boki, nie tylko do przodu. Z przodu to każdy widzi

Re: Braun 2016 rok

Re: Braun 2016 rok

Mało tego...Izrael nie jest jednolity etnicznie Oni są bardziej podzieleni niż Polacy... Nie znasz także mentalności żydów. Bogaty żyd nie będzie ciągnął za sobą biedoty, do innego kraju. Po co mu to? On woli sam zarabiać, po co mu biedni ziomale? Jaka była solidarność wśród żydów widzieliśmy w Getto w czasie okupacji, oraz w przedwojennej Warszawie...

Re: Braun 2016 rok

Amigoland
Pamiętasz jak przyjęto w czasie wojny żydów w USA? I to nie była wcale biedota, ci którzy tam dopłynęli, z Europy... Ale miejscowi zobaczyli w nich...Konkurencję i wymyślali cuda, żeby ich nie wpuścić...I nie wpuścili...

Re: Braun 2016 rok

Ciekawa myśl. Czytałem o Czerwonej Kapeli i o tym jak się bez skrupułów, wzajemnie wydawali. To zupełnie inna mentalność, której chrześcijanie nie zrozumieją >;))

Re: Braun 2016 rok