Afera szprycowa w Niemczech. Amigo śpisz? he he

Afera szprycowa w Niemczech. Amigo śpisz? he he

Re: Afera szprycowa w Niemczech. Amigo śpisz? he he

Amigoland
O tej porze?

Re: Afera szprycowa w Niemczech. Amigo śpisz? he he

O tej porze?
Nic tam wam w tych programatorach nie mówią? Aaaa ty nie ogladasz TV , zapomniałam. No a na necie nic nie ma?

Re: Afera szprycowa w Niemczech. Amigo śpisz? he he

No cóż. Można by powiedzieć...Nic nowego. A baranki w Niemczech, po koronie zamiast na CDU, zagłosowały na SPD. Z którymi wtedy CDU i tak współrządziła Obecnie jedynie AFD zapowiada że po dojściu do władzy rozpocznie pociągnięcie do odpowiedzialności sprawców covidu. Przepełnione szpitale? Wklejałem klipy pustych szpitali w Niemczech. Narracja była wszędzie jednakowa. Nie wychodź z domu, bo za rogiem czeka złowrogi wirus Centra miast i miasteczek świecą pustkami, po zbankrutowanych geszeftach...Do tej pory...

Re: Afera szprycowa w Niemczech. Amigo śpisz? he he

O tej porze?
Nic tam wam w tych programatorach nie mówią? Aaaa ty nie ogladasz TV , zapomniałam. No a na necie nic nie ma?
Czytam tylko codziennie główną stronę web.de. Są tam jakieś wzmianki, co jakiś czas. Ale ja czekam na konkretne kroki, a nie na zapowiedzi...Kroków

[...]

To się wszystko zmieni, jeszcze chwileczkę, jeszcze momencik he he

[...]

W czerwcu?

[...]

Wysyłasz mnie na wybory? he he

[...]

Jak nie teraz to kiedy? Jak lewacy zostaną, to zjednoczą unię i już żadnych wyborów nie będzie... Chyba że na Sołtysa, lub Wójta To ostatnia szansa wywalić zielony wał do kosza...
Jak dzisiaj ktoś wspomniał w Republice. Koalicja ze swoimi przystawkami bardzo popiera zielony wał. Co z kolei nie podoba się Polakom. Stąd ta trwoga Koalicji przed czerwcowym głosowaniem

[...]

Hasła Polska razem z unią, są już tak wyświechtane, ze obciach ich używać

Re: Afera szprycowa w Niemczech. Amigo śpisz? he he

Biegnij Lola biegnij
Moje ulubione hasło o unii, to na tym forum chyba juz każdy zna?! he he UNIA UNIA ZWAL SE KUNIA  he he

Re: Afera szprycowa w Niemczech. Amigo śpisz? he he

Pod jakim sztandarem będzie szła do wyborów Koalicja? Pod tęczowym? A wiesz że "aktywiszcze" w Krakowie dostało teraz tylko 274 głosy? I nigdzie się nie załapało? Jak to ma się do popierania tęczowych przez Polaków?

Re: Afera szprycowa w Niemczech. Amigo śpisz? he he

Moje ulubione hasło o unii, to na tym forum chyba juz każdy zna?! he he UNIA UNIA ZWAL SE KUNIA  he he
Dlatego stosując powiedzenie Tuska, trzeba wybrać unię, taką jak my chcemy, i jak my rozumiemy

[...]

Cała lewica poległa. Ludzie rozumieją, że chłop, to chłop a baba to baba. Ale nie rozumieją, że UE to komunistyczny kołchoz, to zamordyzm, totalitaryzm i zagłada.

[...]

Dlatego trzeba temu kołchozowi powiedzieć..."Do widzenia Co tam jeszcze robią takie mamuty jak Hibner i Buzek? Co tam robi zdrajca i sprzedawczyk Lewandowski? Co tam robią byli działacze KCPZPR jak Kwaśniak. Miller, Belka. Co tam robi Roża Thun, która nienawidzi Polski i Polaków...

[...]

Dyskretnie namawiasz mnie, zebym poszła głosować? he he

[...]

Zrobisz to nie dla mnie. Zrobisz to dla swojego dziecka. Żeby nie zapytało się kiedyś. A gdzie ty wtedy byłaś? Mamo?

Re: Afera szprycowa w Niemczech. Amigo śpisz? he he

Biegnij Lola biegnij
A do tej pory dla kogo myślisz, że chodziłam?

Re: Afera szprycowa w Niemczech. Amigo śpisz? he he

Biegnij Lola biegnij
Pójdę na nie, ale po raz ostani. Jeśli po tych wyborach okaże się, że chuj w dupę!!! to nikt mnie na kolejne nie namówi

Re: Afera szprycowa w Niemczech. Amigo śpisz? he he

Pójdę na nie, ale po raz ostani. Jeśli po tych wyborach okaże się, że chuj w dupę!!! to nikt mnie na kolejne nie namówi
Ja też pójdę po raz ostatni. Będę tu głosował na prawicę. Spodziewam się że znowu przed tymi wyborami zrobią hejt na AFD...