A wiecie że policja ma wakaty i nie ma chętnych?

A wiecie że policja ma wakaty i nie ma chętnych?

Lothar.
Jak ktoś nie ma pracy to jest szansa >;)

Re: A wiecie że policja ma wakaty i nie ma chętnych?

Amigoland
Widocznie wojsko płaci teraz lepiej

Re: A wiecie że policja ma wakaty i nie ma chętnych?

Lothar.
Można jako policjant pojechać na ukrainę lub pod Białoruś, to jako najemnik zarobisz lepiej.

Re: A wiecie że policja ma wakaty i nie ma chętnych?

Można jako policjant pojechać na ukrainę lub pod Białoruś, to jako najemnik zarobisz lepiej.
No tak. Ale tam może spaść coś na głowę. A w Polsce? Na poligonie, darmowa grochówka

Re: A wiecie że policja ma wakaty i nie ma chętnych?

Lothar.
Nie chcę cię martwić Andrzeju ale na granicę to wysłali Policjantów a nie żołnierzy >;)))

Re: A wiecie że policja ma wakaty i nie ma chętnych?

Można jako policjant pojechać na ukrainę lub pod Białoruś, to jako najemnik zarobisz lepiej.
Syn kolezanki(policjant) jeździł tam gdzies na Bałkany,dobrze jest przeszkolony.
Widać mu adrenalina buzuje bo kto normalny by się pchał tam gdzie możliwość konfliktu.

Re: A wiecie że policja ma wakaty i nie ma chętnych?

Nie chcę cię martwić Andrzeju ale na granicę to wysłali Policjantów a nie żołnierzy >;)))
Tak a może i na wschód policje powysyłają bo już słyszałam takie pogłoski.Ale to tylko pogłoski,nie sprawdzone.

Re: A wiecie że policja ma wakaty i nie ma chętnych?

Nie chcę cię martwić Andrzeju ale na granicę to wysłali Policjantów a nie żołnierzy >;)))
Na Ukrainie na froncie też walczą policjanci, mają niebieski opaski. Ochrona terytorialna ma zdaje się zielone, lub żółte...

[...]

Jest pewnie antyterrorystą. Myślę że kuszą ich zarobki. Na tych "misjach" nieźle zarabiają...Witaj Michalino...

[...]

Na pewno jest konkretna kasa ale z tego co ona mówiła to wyjazd tam był jego marzeniem;))
Przygotowywali się długo bo tam jadą ludzie dobrze przeszkoleni.
Na granicy też był 2 razy:)

[...]

Oglądałem wczoraj wywiady z Rosjanami, którzy walczą po stronie Ukrainy. I tam jeden młodziutki Ruski powiedział, że od dziecka marzył być żołnierzem...

Re: A wiecie że policja ma wakaty i nie ma chętnych?

Lothar.
Andrzeju czubków nie brak >;)) To dopiero marzenie, być żołnierzem, normalnie jak jakiś upośledzony.

[...]

Od nas też pojechało na różne konflikty kupa luda za kasę ale nie wolno mówić że to najemnicy >;)))) Takie kruczki prawne :)

Re: A wiecie że policja ma wakaty i nie ma chętnych?

Andrzeju czubków nie brak >;)) To dopiero marzenie, być żołnierzem, normalnie jak jakiś upośledzony.
A ty Wojtek nie bawiłeś się w "wojnę"? Widocznie niektórym tak zostało

Re: A wiecie że policja ma wakaty i nie ma chętnych?

Lothar.
Aż za bardzo, miałem umrzeć w pierwszych 30 minutach konfliktu. Nikt ci nie powie, ale jak masz głowę nie tylko do noszenia czapki, to się domyślisz. A wykonywanie rozkazów jakichś bidaków intelektualnych, to nie są moje marzenia.