A mówił dawno temu pan sierżant żeby hmm :) nie przesadzać bo nasze dziewczyny to jeszcze w podstawówce >;))

A mówił dawno temu pan sierżant żeby hmm :) nie przesadzać bo nasze dziewczyny to jeszcze w podstawówce >;))

Lothar.
No i coś w tym było, bo żona młodsza 5,5 roku a u znajomych, to i 10 to nic niezwykłego >;P

Moja żona jest znacznie młodsza ode mnie. Żadnej ze stron ta różnica nigdy nie przeszkadzała - uważam, że stanowimy świetną parę. Koledzy z pracy zorientowali się ostatnio, że kiedy ona chodziła jeszcze do przedszkola, ja byłem w szkole średniej. Wszyscy zwracają się do mnie teraz w pracy per "Pedobear"

Re: A mówił dawno temu pan sierżant żeby hmm :) nie przesadzać bo nasze dziewczyny to jeszcze w podstawówce >;))

[...]

Olać kolegów z pracy

Re: A mówił dawno temu pan sierżant żeby hmm :) nie przesadzać bo nasze dziewczyny to jeszcze w podstawówce >;))

Lothar.
A jak sobie podśmich..... robią, to jednego zahaczyć czy ma problem i dlaczego ci zarzuca pedofilie i zaraz komuś beret spadnie, to zaraz się skończy, bo ludzie się śmieją, a potem się śmiać przestają. Grzecznie, grzecznie, a co za dużo to i koza nie chce >;)