A kotom to wolno jeść parówki?

Re: A kotom to wolno jeść parówki?

Amigoland
Dobre. Kot jak głodny, to i parówkę zeżre. Ale najpierw musi ją wymęczyć

Re: A kotom to wolno jeść parówki?

Ale to mój i chemia żal zwierzakowi dać.

PS.
Miał być mom masa odkostniona a wyszedł mój >;) Chochlik nie śpi >;))

Re: A kotom to wolno jeść parówki?

Ale to mój i chemia żal zwierzakowi dać.
Chemia jest wszędzie. A myśli że te dodatki smakowe dla psów i kotów, to nie chemia?? Co wytwórcy dodają kotom do żarcia, to tylko oni wiedzą. Tam trwa ciągła walka o klienta. Szukane są nowe smaki i zapachy...

Re: A kotom to wolno jeść parówki?

Lothar.
No ale lepiej kotowi dać mięsa lub rybkę niż jakieś parówki :)